خبرگزاری کار ایران

با تلاش محیط بانان صورت گرفت؛

ضبط لوازم صید و شکار با فعالیت شبانه‌روزی محیط‌بانان سفیدرود در پارک ملی بوجاق

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۴۸۰

در جریان گشت و کنترل منطقه پارک ملی خشکی دریایی بوجاق بندر کیاشهر ادوات صید و شکار با فعالیت شبانه روزی محیط بانان ضبط شد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان، در جریان گشت و کنترل منطقه پارک ملی خشکی دریایی بوجاق بندر کیاشهر أدوات صید و شکار با فعالیت شبانه روزی محیط بانان ضبط شد.

تعداد ٣٩ رشته دام کلکوم به همراه ٢ قبضه سلاح شکاری  و شناسایی و جمع آوری یه باب کومه شکار  و یک فروند قایق پارویی توسط محیط بانان  زحمت کش واحد سر محیط بانی سفیدرود اداره پارک ملی خشکی دریایی بوجاق ضبط شد.

ابراهیم غلامی رئیس اداره پارک ملی بیان کرد: از آنجایی که پارک ملی در بین مناطق تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل تنوع گونه ای و اکوسیستمی دارای بالاترین درجه حفاظتی است، پرسنل یگان این اداره پر تلاش برای حفاظت این موهبت خدادادی در حال فعالیت هستند.

در ادامه رئیس اداره پارک ملی گفت: از انجایی که همه ساله تعداد بیشماری پرنده برای زمستان گذرانی به این منطقه مهاجرت میکن لذا برای حفظ وحراست آنان و با توجه به ممنوعیت هر گونه فعالیت شکار در پارک ملی و شکار در سایر مناطق برابر اعلام سازمان حفاظت محیط زیست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فعالیت برای امر شکار با متخلفین برابر قوانین جاری بر خورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز