خبرگزاری کار ایران

آمادگی فرمانداری آستارا در حمایت از طرح های سرمایه گذاری دریایی

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۳۰۳

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از آمادگی این شهرستان برای حمایت از سرمایه گذاری‌ها با محوریت اجرای طرح های تفریحی دریایی و ایجاد منطقه های تفریحی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دیدار با مدیر کل بنادر و دریا نوردی استان گیلان و نمایندگانی از شرکت‌های سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان بیان کرد: آستارا از قابلیت‌های خوبی در زمینه گردشگری تفریحی دریایی دارد و از سرمایه‌گذاران در این زمینه حمایت می شود.

وی اضافه کرد: چشم انداز‌های ترسیم شده برای ایجاد فرصتهای سرمایه‌گذاری در آستارا در حوزه های مختلف آینده روشنی را برای این شهرستان فراهم می‌کنند که تلاش داریم با جلب مشارکت های بخش خصوصی از قابلیت های این شهرستان مرزی بهتر استفاده کنیم.

وی یادآور شد: سالانه بیش از 5 میلیون گردشگر داخلی در کنار حدود 800 هزار تردد مرزی در این شهرستان انجام می شود که ظرفیت خوبی برای تمرکز بر روی ارائه خدمات تفریحی است و ایجاد اسکله‌های تفریحی دریایی می تواند جذابیت خوبی برای ماندگاری گردشگران در شهرستان داشته باشد.

فرماندار آستارا یادآور شد: هرچند که این شهرستان از نظرتهیه زمین دارای مشکلات و کمبودهایی است اما بهره وری صحیح از داشته های موجود در اولویت برنامه ریزی ها و جلب سرمایه گذاران است.

رنجکش به وجود مرزهای آبی، خشکی و انتقال ریلی موجود در آستارا اشاره کرد و افزود: در آینده تحولات خوبی به واسطه این موقعیت ها در شهرستان ایجاد خواهد شد.

 چراغی مدیر کل بنادر و دریا نوردی نیز در این دیدار به اولویت های سرمایه گذاری دریایی توسط این اداره کل در استفاده از ظرفیت های آستارا اشاره کرد وآمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام کرد.

در ادامه این دیدار افراد حاضر بازدید میدانی از برخی مناطق جهت شناسایی نقاط قابل سرمایه گذاری انجام دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز