خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبرداد:

ارتقاء سیستم‌های مدیریت یکپارچه به استانداردهای تدوین‌شده در ماه‌های آتی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۱۵

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از آغاز بکار روند ارتقاء سیستم های یاد شده به آخرین ورژن از استانداردهای تدوین شده در ماه های آتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، اجرای ممیزی ادواری‌سیستم مدیریت‌یکپارچه از اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در روزهای شنبه ۱۸و یکشنبه ۱۹ آذر ماه  ۱۳۹۶ از سوی تیم ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه سازمان بنادر و دریانوردی، بر اساس الگوهای استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ، ۱۴۰۰۱و ۱۸۰۰۱ مورد ممیزی قرار گرفت.

 حسین چراغی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ضمن تشکر و استقبال از تیم ممیزی اظهار کرد: هدف از انجام ممیزی علاوه بر پایش رسالت‌های ارزیابی ممیزان، دستیابی سطح انطباق با الزامات استاندارد و همچنین به منظور آموزش تیم ممیزان سازمانی نیز بوده است.

وی از آغاز بکار روند ارتقاء سیستم‌های یاد شده به آخرین ورژن از استانداردهای تدوین شده در ماه‌های آتی خبر داد و گفت: این ممیزی با همکاری مؤسسه صدور گواهینامه IMQ انجام شد.

درجلسه اختتامیه این دوره ممیزی که با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد، این اداره کل موفق به اخذ تأییدیه لازم در اجرای سیستم های موصوف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز