خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان خبرداد:

ارسال دومین محموله کمک‌رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان به مناطق زلزله‌زده

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۷۲۸

معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از ارسال دومین محموله اهدایی این اداره کل به منطقه زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، سید جلال گلپیرا معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از ارسال دومین محموله اهدایی این اداره کل به منطقه زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

وی اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که به ما عزت داد تا بتوانیم برای بار دوم به هموطنان خویش یاری برسانیم.

معاون‌اداری و مالی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه اولین محموله‌شامل وسائل گرمایشی، مواد غذایی و محصولات بهداشتی بود خاطرنشان کرد: در این محموله پتو، دارو، شیر خشک، پوشاک بچه گانه و بزرگسال، آب معدنی، مواد غذایی، لوازم بهداشتی، برنج، کیسه خواب، فرش و زیر انداز، پلاستیک رولی و بسیاری اقلام دیگر ارسال شد.

گلپیرا با اشاره به استقبال خوب شهرستان انزلی جهت کمک رسانی به مناطق زلزله زده تصریح کرد: اولیا، دانش آموزان، مدیریت و پرسنل دبستان بهشت آیین شهرستان بندرانزلی و شرکت های آسانسور و پله برقی استان گیلان نیز در این امر اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان را یاری رساندند.

وی با بیان اینکه از ساعات اولیه انتشار خبر زلزله، حسین چراغی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان برنامه‌ریزی کردند تا در اسرع وقت ملزومات مورد نیاز هموطنان حادثه دیده تهیه شود، یادآور شد: مردم مهربان استان گیلان نیز می‌توانند کمک های خویش را به پایانه مسافری دریایی بندرانزلی جنب پل ولایت و درب یک (١) این اداره کل تحویل دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز