خبرگزاری کار ایران

فرماندار املش عنوان کرد:

اجرای طرح‌های مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی درشهرک صنعتی رانکوه

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۰۸

فرماندار املش گفت: مابه دنبال اجرای طرحها و ایده های جدید با مشارکت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کشورهای خارجی درشهرک صنعتی رانکوه هستیم.

به گزارش ایلنا از املش، فرماندار املش اظهار داشت : با تکمیل زیر ساختها و امکانات زیر بنایی در شهرکها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحد های صنعتی ، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود .

یونس محمودی با تأکید بر نقش شرکت شهرک های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می تواند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه شود.

فرماندار املش متذکر شد : با توجه به ویژگیها و قابلیتهایی که استان گیلان و شهرستان املش دارد ، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم ، این در حالی می باشد که در حال حاضر صنایع کوچک یکی از بهترین راه حل ها برای رونق اقتصاد است.

وی یادآور شد: در شهرستان شرایط برای رونق این شهرک صنعتی مهیاست آنچه دغدغه ماست وجود مشکلات سیستماتیک و انتظارات متقاضیان است که تقاضا داریم هم استان و هم شرکت شهرکهای صنعتی به این مهم توجه داشته باشد .

فرماندار املش با بیان اینکه به دنبال اجرای طرحها و ایده های جدید با مشارکت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کشورهای خارجی در این شهرک صنعتی هستیم، افزود: پیش بینی می شود با توجه به جدیت شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان و مدیر شهرک صنعتی رانکوه، تلاشها به زودی به منصه ظهور و بروز برسد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز