خبرگزاری کار ایران

با اهدای لوح تقدیر صورت گرفت؛

قدردانی معاون استانداری گیلان از مدیرعامل شرکت آبفار

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۰۲۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اهدای لوح تقدیر از همکاری و مشارکت مدیرعامل شرکت آبفار استان در برگزاری همایش ملی"تغییرات اقلیم و امنیت انرژی با محوریت پدافند غیرعامل" قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اهدای لوح تقدیر از همکاری و مشارکت مدیرعامل شرکت آبفار استان در برگزاری همایش ملی "تغییرات اقلیم و امنیت انرژی با محوریت پدافند غیرعامل" قدردانی کرد.

در متن لوح تقدیر محمد احمدی پور خطاب به محبعلی رنج ور آمده است:
اکنون که با عنایت خداوند متعال در سایه همدلی و با تلاش های صادقانه و متعهدانه جنابعالی و سایر دست اندرکاران برگزاری همایش ملی "تغییرات اقلیم و امنیت انرژی با محوریت پدافند غیرعامل" در سال 96 بعنوان یکی از برنامه های مهم حوزه ی اقتصادی و انرژی دولت تدبیر و امید، با موفقیت قابل تحسین و بازخورد علمی مؤثر به پایان رسیده است شایسته می دانیم از همکاری ها و حمایت مؤثر و سازنده جنابعالی در برگزاری باشکوه این همایش ملی تقدیر و سپاسگزاری نماییم. 

امید است با اتکال به الطاف الهی همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف عالیه آن موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز