خبرگزاری کار ایران

در رشت برگزار می‌شود؛

مسابقات چهارجانبه هندبال جوانان پسر استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۲۳۵

مدیر روابط عمومی هیات هندبال استان گیلان گفت: مسابقات چهارجانبه هندبال جوانان پسر استان گیلان گرامیداشت یاد زلزله‌زدگان کرمانشاه به میزبانی شهرستان رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ علیرضا پرندوش بیان کرد: در مسابقات چهارجانبه هندبال جوانان پسر استان گیلان گرامیداشت یاد زلزله زدگان کرمانشاه، تیم های تولم شهر، رشت، انزلی و فومن با یکدیگر دیدار می‌کنند.

وی افزود:‌ این مسابقات در روزهای پنجشنبه دوم آذر از ساعت 18 الی 21 و جمعه سوم آذر از ساعت 9 الی 12 و 14:30 الی 17 در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیات هندبال استان گیلان خاطرنشان کرد: در پی زلزله مهیب در غرب کشور و به یاد درگذشتگان این حادثه ناگوار، این دوره از مسابقات چهارجانبه هندبال جوانان پسر استان گیلان با نام گرامیداشت یاد زلزله‌زدگان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

پرندوش با بیان اینکه«ترویج و توسعه ورزش هندبال، بالابردن سطح کیفی مسابقات و ایجاد زمینه کسب تجربه برای بازیکنان هندبال از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات چهارجانبه در رشت است»، گفت: در پایان به سه بازیکن برتر، آقای گل و بازیکن اخلاق جوایز نقدی و به تیم‌های برتر حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: تماشای این بازی برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز