خبرگزاری کار ایران

۲ آذر ماه برگزار می‌شود:

اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی در شهر مجسمه‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۲۲

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: آیین اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی شهرستان فومن دوم آذرماه جاری در سالن شهدای خدمتگزار این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از فومن، یوسف نیک انجام اظهار داشت: بر اساس شیوه‌نامه اجرایی، در ابتدای دوره-اردیبهشت ماه امسال- در استان  مجموعه کارگاه‌ آموزشی برگزار شد.

وی تصریح کرد: افراد واجد صلاحیت و علاقمند به سازماندهی و مدیریت باشگاه‌ها در این کارگاه‌ها شرکت کرده و علاوه بر آشنایی با اصول سازمان‌دهی باشگاه و هدایت آن، با روش‌های استاندارد ترویج کتابخوانی و همچنین نقد و ارزیابی کتاب آشنا شدند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  فومن تصریح کرد:  آیین اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی  شهرستان فومن روز  پنجشنبه  دوم آذرماه جاری ساعت ١٠ صبح در سالن شهدای خدمتگزار این شهرستان برگزار می‌شود.

نیک انجام در خصوص تعداد باشگاه‌های این شهرستان گفت: این شهرستان امسال ٦ باشگاه فعال کتاب‌خوانی دارد که امیدواریم سال آینده بر این تعداد افزوده شود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه در نظر داریم از باشگاه‌های برتر ، در رشته های فیلم موبایلی، شاهنامه خوانی، اقدام پژوهی ، قصه گویی، خلاصه نویسی کتاب و نامه ای به نویسنده و مربیان برتر تجلیل و تقدیر کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز