خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک شهردار رشت به مناسبت افتخارآفرینی دختران کاراته گیلان در مسابقات جهانی اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۸۴

شهردار رشت در پی کسب دو مدال ارزشمند طلا و نقره از سوی دختران کاراته گیلان در مسابقات قهرمانی کاراته امیدهای جهان در اسپانیا، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی شهردار رشت در پی کسب دو مدال ارزشمند طلا و نقره توسط آویشن باقری و سارا بهمنیار در مسابقات قهرمانی کاراته امیدهای جهان در اسپانیا، همزمان با بازگشت دختران افتخار آفرین کاراته گیلان پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام تبریک بدین شرح است:

به نام یگانه آفریننده هستی

کسب دو مدال ارزشمند طلا و نقره در مسابقات قهرمانی کاراته امیدهای جهان در اسپانیا را به ملت غیور ایران به ویژه بانوان این سرزمین که با وجود تمامی محدودیت ها و بی مهری ها دوشادوش مردان در راه اعتلای نام ایران اسلامی در عرصه های مختلف ورزشی ایستادگی و تلاش کرده اند و افتخارات فراوانی را برای این کشور رقم زده اند تبریک و شادباش می گویم.

امروز به مهر پروردگار یکتا و با تلاش وکوشش وصف ناپذیر، آویشن باقری و سارا بهمنیار، دختران سرزمین باران، بر بام موفقیت کاراته در دنیا در رده سنی امید ایستاده اند. بی شک این موفقیت که مرهون تلاش های فاطمه قاسمی مربی جوان این تیم و حمایت های خانواده ها،سرپرست هیئت کاراته گیلان استاد اسفندیار زیال و تمامی مسئولین ورزش گیلان است و دعای خیر مردم نیز بدرقه راه این عزیزان بوده است با حمایت های بیشتر می تواند در سال های آتی و در میادین دیگر تداوم یابد.

امید است با توجه بیشتر به ورزش بانوان شاهد درخشش بیش از پیش نام گیلان و ایران اسلامی در میادین بین المللی و افتخار آفرینی بانوان این سرزمین باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز