خبرگزاری کار ایران

اسفندیار ضیائی خبرداد:

دست‌سازه‌های اعضای کانون گیلان به زائران کربلا اهدا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۷۳۷

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از اهدای دست‌ و دل‌سازه‌های اعضای کانون پرورش فکری استان گیلان به خادمان و زائران کودک و نوجوان کربلای امام حسین علیه‌السلام خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسفندیار ضیائی بیان کرد: در آستانه اربعین سیدالشهداء(ع) و به‌منظور تعمیق باور‌های اسلامی و همچنین انتقال هدفمند آموزه‌های عاشورایی به مخاطبان، دست‌ساز‌‌ه‌ها و دل‌نوشته‌های کودکان و نوجوانان گیلانی به خادمان و زائران کودک و نوجوان کربلای حسینی اهدا می شود.

وی اضافه‌کرد: بیش از 85 اثر از مراکز فرهنگی هنری املش، تالش، شفت، منجیل و شاندرمن که با همراهی و نقش‌آفرینی اعضا و مربیان کانون استان گیلان خلق‌شده، به کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ارسال می‌شود تا ضمن اهدا به راهیان کوی حسینی، تصویر‌گر علاقه‌ ناتمام اعضا و مربیان کانون گیلان به سرور و سالار شهیدان باشد.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان همچنین این آثار را شامل کاردستی، نقاشی و دل‌نوشته عنوان‌کرد که با بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و هدفمند کانون و با ذکر مشصات خالق هر اثر برای زائران کودک و نوجوان کربلا ارسال‌شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز