خبرگزاری کار ایران

اعتبار شهرداری خمام نسبت به سال گذشته دو برابر شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۷۰۷

فرماندار رشت گفت: ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بخش خمام و ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان اعتبار برای شهرداری خمام در سال ۹۶ اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا از رشت،  فرماندار رشت در مراسم تودیع و معارفه شهردار خمام بابیان اینکه عمران و آبادانی شهر نتیجه تلاش مسوولان و همکاری شهروندان است گفت :مهم ترین اولویت شهردار جدید باید اتمام پروژه های نیمه تمام باشد.

سیروس شفقی با اشاره به اقدامات خوب شهرداری خمام افزود: این حرکت روبه جلو در دوران شهردار جدید نیز باید با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

وی اذعان کرد: خروجی مدیریت شهری باید تکریم شهروندان باشد و آسایش و آرامش را برای شهروندان به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه  بیش‌از ۲0 میلیارد ریال  اعتبار در سال ۹۶ برای شهرداری خمام اختصاص یافته است افزود :سعی می‌کنیم حمایت‌های خود را بیشتر نماییم و کمک حال شهرداری خمام باشیم، چرا که دولت وظیفه دارد زیرساخت‌های لازم را برای شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرها و روستاها فراهم نماید.

وی ادامه داد: شهردار جدید خمام باید برنامه‌های مطالعه شده و مدون داشته باشد تا بتواند به درستی مطالبات شهروندان را عملی کند.

شفقی افزود: ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بخش خمام و ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان اعتبار برای شهرداری خمام در سال ۹۶ اختصاص یافته است که این  اعتبار نسبت به سال گذشته ۲ برابر گردیده و امیدواریم با تخصیص‌های مناسب و فعالیت و نظارت مطلوب گام‌های موثری برای توسعه بخش خمام برداشته شود.

فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد : به واسطه‌ی توانمندی‌هایی که در خمام مشاهده می‌کنیم در کنار شهرداری و شورای شهر خواهیم بود تا بتوانیم با کمک یکدیگر نسبت به رفع مشکلات گام برداریم.

در پایان فرماندار شهرستان رشت از زحمات علیرضا پورهادی «شهردار اسبق» و ابراهیم رنجبر «سرپرست شهرداری خمام » تجلیل کرد و برای موسی فکور شهردار خمام آرزو موفقیت نمود گفت ؛ امیدوارم از تجارب علیرضا پورهادی استفاده شود و وی کمک حال شهردار جدید باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز