خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت در مجلس عنوان کرد:

نبود بازار مناسب داخلی و خارجی یکی از دغدغه‌های صاحبان صنایع است

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۲۲۸

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه های صاحبان صنایع را نبود بازار مناسب داخلی و خارجی دانست .

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان به بیان نقش و جایگاه صنایع کوچک و برگزاری نمایشگاه ها پرداخت و گفت : در دهه‏‌های اخیر رشد و گسترش صنایع کوچک و متوسط در استراتژی توسعه صنعتی کشورها از جایگاه خاصی برخوردار شده‏‌است و عامل مهمی در توسعه اقتصادی هستند، چرا که این صنایع با کارآفرینی، نوآوری و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، بر رشد اقتصادی اثر ‏گذارند.

وی در ادامه درخصوص اهمیت صنایع کوچک بیان داشت: صنایع کوچک در ایران، به منظور توسعه فعالیت‌های اشتغال‏‌زا ، بنگاه‏‌های خرد و متوسط مورد توجه قرار گرفته‏‌اند و با توجه به این‏که درصد بالایی از واحدهای صنعتی کشور، کوچک و متوسط هستند و بیش از نیمی از شاغلان بخش صنعت را در خود جای داده‏‌اند این صنایع از اهمیت بسزایی برخوردار شده و می‏توانند نقش اساسی در برنامه‏‌های آتی توسعه صنعتی و اقتصادی کشور داشته باشند.

جعفرزاده افزود : روند پیشرفت تحولات روز افزون در محیط کسب و کار امروزی، واحدهای کوچک و متوسط را جزیی از شبکه‌ها و زنجیرهای تولید جهانی قرار داده است که توانایی‌های فن‌آوری، نیروی کار متخصص و مدیریت پیشرفته از مهمترین ویژگی‌های آن است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه‌های صاحبان صنایع را نبود بازار مناسب داخلی و خارجی دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها و حضور در آنها می‌تواند تاثیر بسزایی در رفع این دغدغه و تبلیغات مناسبی در جهت کسب بازار و فروش محصولات صنعتگران داشته باشد .

وی در ادامه افزود: صنعت نمایشگاهی به منزله یکی از ستون‌های حیاتی اقتصاد جهان است و در واقع نمایشگاه‌ها یکی از محرک‌های مهم در رشد اقتصاد هستند. امروزه صنعت نمایشگاهی از جایگاه مهم و ارزشمندی در دنیا برخوردار است و ابزاری موثر برای ترویج ، توسعه و تبادل تجاری با چشم اندازی روشن پیش رو صنعتگران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز