خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد:

تقویت و پشتیبانی از نیروی انتظامی وظیفه همه دستگاها است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۷۶۱

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تقویت و پشتیبانی از نیروی انتظامی وظیفه همه دستگاها است افزود: هر چقدر نیروی انتظامی ما تقویت شود، مطمئنا در کاهش انگیزه های مجرمانه جامعه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی در مراسم تجلیل از فرمانداهان نیروی انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه آرامش امروز شهرهای جامعه اسلامی را مدیون سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم گفت:  نیروی انتظامی شهرستان رشت دارای افراد مسئولیت پذیر و میدانی است و همین امر سبب ایجاد امنیت برای مردم این شهرستان  شده است و همه ما باید خداوند را شاکر باشیم در شهرستانی خدمت می‌کنیم که بستری امن دارد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه امنیت یکی از مهمترین نیازهای بشری است، افزود: اگر امنیت وجود نداشته باشد هیچ کسی نمی‌تواند به درستی در حوزه کاری خود فعالیت کند و بی‌شک یکی از نعمت‌هایی که خداوند به جامعه ارزانی داده امنیت است که نیروی انتظامی نقش اساسی در تامین آن دارد .

وی ادامه داد: در سایه زحمات نیروی انتظامی شاهد رشد و توسعه در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستیم .

وی با اشاره به نا امنی‌هایی که در جهان به ویژه در منطقه وجود دارد، گفت: مردم به خوبی نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در جامعه را میدانند و قدردان این قشر زحمت کش هستند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تقویت و پشتیبانی از نیروی انتظامی وظیفه همه دستگاها است، افزود: هر چقدر نیروی انتظامی ما تقویت شود، مطمئنا در کاهش انگیزه‌های مجرمانه جامعه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بیش از 6 میلیون گردشگر در شش ماه اول سال به شهرستان رشت سفر کرده اند بیان داشت : 22 کیلومتر ساحل  در شهرستان رشت قرار دارد و در فصول گردشگری مسافران زیادی از این سواحل استفاده میکنند که می توان گفت همکاری و حضور به موقع و اثر گذار نیروی انتظامی باعث امنیت و آرامش برای مسافران و شهروندان و نیز  سبب کاهش جرایم و جلوگیری از آسیب ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت مرکز استان بسیار حائز اهمیت است افزود : توانمندی نیروی انتظامی شهرستان رشت امنیت را برای این مردم به ارمغان آورده است.

وی در پایان بار دیگر از زحمات نیروی انتظامی تشکر کرد و گفت : حضور به موقع در بحث انتخابات , بحرانها , هدایت های ترافیکی قابل تقدیر و تشکر است .

در ادامه سرهنگ شعبانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت ضمن تشکر از فرماندار شهرستان رشت برای برگزاری این جلسه گفت : از مجموعه فرمانداری که در شش ماهه گذشته همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی داشته اند تقدیر و تشکر میکنیم و باورمان این است که ایحاد امنیت و آرامش بدون مشارکت و همیاری دستگاها امکان پذیر نیست.

شعبانی ادامه داد: ماموریت نیروی انتظامی یک ماموریت گسترده است و پلیس باید حرفه گرا، قانون مدار و چتر اطلاعاتیش بر روی مجرمین گسترده باشد.

وی افزود : عصر اطلاعات است وپیشرفت  تکنولوژی کار پلیس را کمی سخت کرده است، لذا داشتن معلومات و به روز بودن ماموران از مهمترین کارهایی است که باید انجام شود تا بتوانیم به موقع از جرایم پیشگیری کنیم .

شعبانی افزود: باور داریم فعالیت‌های مفید و سازنده در بستر جامعه‌ای امن انجام خواهد شد و پلیس با حضور مقتدرانه و اقدام به موقع سبب دلگرمی مردم به نظام می شود.

 در پایان این جلسه از فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان رشت تجلیل شد لگرمی مردم به نظام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز