خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان:

دفاع مقدس از قیام امام حسین (ع) و عاشورای حسینی الهام گرفته است

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۹۶۰

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان بیان کرد: دفاع مقدس از قیام امام حسین (ع) و عاشورای حسینی الهام گرفته است.

به گزارش ایلنا از رشت، بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین(ع) و یاران باوفایش امروز صبح مراسم پرفیض زیارت عاشورا به همراه سخنرانی سرادر کاظمی پور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان و با حضور رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان  ، مدیرکل ، مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی گیلان برگزار شد.

در این مراسم سرادر مهدی کاظمی پور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید نمود وگفت:عرصه دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است وبه قشر خاصی تعلق ندارد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به اینکه هدف امام حسین (ع) اسلام عزیز در مقابل اسلام انحرافی بود افزود : رزمندگان ما در دفاع مقدس هم در این راستا حرکت کردند.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان  اضافه کرد : دفاع مقدس از قیام امام حسین (ع) و عاشورای حسینی الهام گرفته است.

 وی در بخش دیگری از سخنانش دلاور مردیها ،رشادتها وحماسه های دوران دفاع مقدس را نشات گرفته از ایمان وخلوص شهداء،جانبازان و رزمندگان دانسته و افزود : رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس الگویی را به وجود آورد که باعث ایجاد انقلاب بزرگ فرهنگی شد وامروزه دنیا در مقابل چنین فرهنگی توان مقابله ندارد.

در پایان این مراسم ضمن قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا و مداحی ، از ایثارگران  و  رزمندگان 8 سال دفاع مقدس, همسروفرزندان شهدای شاغل در اداره کل راه و شهرسازی با اهداءلوح سپاس و هدیه ای تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز