خبرگزاری کار ایران

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

ثبت نام 2700 آموزش دهنده استان در سایت جهاد دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۵۹۷

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان از ثبت نام 2700 آموزش دهنده استان در سایت جهاد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان با همکاری جهاد دانشگاهی از 25 شهریور آغاز و به مدت 19 روز برگزار خواهد شد.

غلامرضا مدبری فر در حاشیه بازدید از محل برگزاری این آزمون گفت: محتوای این دوره به صورت لوح فشرده در اختیار آموزش دهندگان استان قرار گرفته واین آزمون به منظور سنجش و ارزیابی میزان آمادگی آموزش دهندگان و ارتقا سطح علمی آنان برگزار می شود.

وی افزود: 2700 آموزش دهنده استان در سایت جهاد دانشگاهی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2275 نفر مکان و زمان آزمون خود را انتخاب کرده‌اند  که از تاریخ 25 شهریور به مدت 19 روز در مرکز جهاددانشگاهی واقع در تقاطع نیایش (فلکه گاز) و مرکز جهاددانشگاهی مسکن مهر رشت در حال برگزاری است.

معاون سوادآموزی استان گیلان گفت: داوطلبان به مدت 100 دقیقه باید به  100 سئوال پاسخ دهند و افرادی که به 60% سئوالات پاسخ صحیح بدهند،  نمره قبولی را  دریافت کردند.

مدبری فر همچنین تصریح کرد: سوالات این آزمون نمره منفی نداشته و افرادی که حداقل نمره قبولی را کسب ننمودند می توانند در دوره های بعدی این آزمون شرکت نمایند.

وی افزود: نتیجه آزمون در هفته آخر مهرماه در سایت جهاددانشگاهی بارگذاری خواهد شد و آموزش دهندگان با همراه داشتن کد ملی و کد رهگیری می توانند نتیجه آزمون را مشاهده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز