خبرگزاری کار ایران

با هدف بهبود فرایند زیر ساخت‌های مسکن مهر گیلان؛

دومین جلسه شورای مسکن گیلان در سال‌جاری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۹۳۲

با هدف تصمیم گیری و بهبود فرایند زیر ساخت‌های مسکن مهر گیلان، دومین جلسه شورای مسکن در استان گیلان در سال‌جاری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، این جلسه که به ریاست حجت شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان  و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی  و سایر مدیران کل عضو شورای مسکن استان برگزار شد، ارتقاء خدمات زیر ساختی مسکن مهر و ادامه فرایند آن مورد بررسی قرار گرفت.

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در چهارمین جلسه شورای مسکن استان گیلان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، ابراز امیدواری کرد بتوانیم در روزهای باقیمانده از ماه مبارک رمضان، مهمان این ضیافت الهی بوده و از فضیلت های بی نظیر این ماه استفاده کنیم.

خاوری  با اشاره به وضعیت سایت مسکن مهر این استان اعلام کرد: گیلان در مجموع شهرهای بالای  25 هزار نفر جمعیت  و 4 شهر رستم آباد ، منجیل ، لوشان و رودبار  ، 51370 واحد است که تا کنون 39115 واحد به متقاضیان تحویل گردیده و 12255 واحد باقیمانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اعلام  اینکه برای تکمیل مسکن مهر در کشور 1700 میارد تومان اسناد خزانه تصویب شده است افزود : از این مقدار  هزار میلیارد تومان برای زیر ساخت های مسکن مهر کشور به  وزارت نیرو ،300 میلیارد تومان برای تکمیل مسکن مهر  شهرهای جدید و 400 میلیارد تومان برای سازمان ملی  زمین و مسکن در نظر گرفته شده است.

وی گفت از این 400 میلیارد اسناد خزانه برای سازمان ملی زمین و مسکن تا الان موافقت  20 میلیارد تومان برای فروش یا تهاتر اراضی جهت تکمیل مسکن مهر استان گیلان را اخذ کردیم.

رئیس شورای حمل و نقل استان در ادامه ازشرکت های وابسته به وزارت نیرو در استان خواست تا از این فرصت اسناد خزانه جهت تکمیل زیرساخت های مسکن مهر توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اعلام اینکه تصمیم داریم واحد های فاقد متقاضی مسکن مهر را به مسکن اجتماعی و حمایتی تبدیل کنیم تصریح کرد:  برای واحد های فاقد متقاضی در لوشان و رستم آباد تمهیداتی از قبیل آسفالت ، محوطه سازی و ...  اندیشیده شده است تا به یاری خداوند زمینه واگذاری به متقاضیان بیش از پیش فراهم شود.

خاوری در پایان ضمن تشکر از همکاری همه دستگاههای متولی در توسعه زیرساختهای مسکن مهر، خواستار تلاش بسیجی وار و جهادگونه و اهتمام ویژه جهت رفع مشکلات و تسریع در بهره برداری از واحد های مسکونی طرح مسکن مهر استان گیلان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز