خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد:

راه‌اندازی نخستین کتابخانه شهری همزمان با هفته ملی کودک در رشت

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۳۶۸

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان از راه‌اندازی نخستین کتاب‌خانه شهری این مجموعه‌ فرهنگی در رشت، هم‌زمان با هفته ملی کودک خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، اسفندیار ضیائی امروز در نشست مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان که در محل اداره کل کانون در رشت صورت‌گرفت فعالیت ‌دو کتاب‌خانه‌‌ی سیار روستایی کانون استان گیلان را مورد توجه قرار داد و از راه‌اندازی نخستین کتاب‌خانه شهری این مجموعه‌ فرهنگی در رشت، هم‌زمان با هفته ملی کودک خبر داد . 

وی ضمن نام‌بردن از شخصیت‌های برجسته‌ی کشور که ریشه در مراکز فرهنگی هنری کانون دارند، اظهار کرد: نگاه خلاقانه و هدف‌مند این مجموعه می تواند به نظام آموزشی کشور کمک کند و از این رو از گسترش‌همکاری‌های مشترک با تمامی مجموعه‌های فرهنگی، به ویژه آموزش و پرورش استقبال می‌کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان، نگاه مثبت مسوولان آموزش و پرورش را قابل تقدیر خواند و با اشاره به تلاش‌های کانون در جهت ارایه‌ی خدمات فرهنگی به تمامی مخاطبان گفت: این مجموعه با بهره‌گیری از 31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، چهارکتاب‌خانه پستی و دو مرکز فراگیر برای بهره‌گیری مخاطبان از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی خود تلاش‌می کند.

حاجتی مدیرکل آموزش و پررش گیلان به پیشینه و ظرفیت‌های گسترده کانون اشاره و با مهم‌ توصیف‌کردن فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی اظهار‌ کرد: نیازمند بهره‌گیری از توان‌مندی کانون هستیم و استفاده از قابلیت‌های این مجموعه فرهنگی را در دستور کار نظام آموزش و پرورش استان قرارخواهیم داد . 

وی همچنین با هم‌خانواده ‌خواندن کانون و آموزش و پرورش تصریح‌کرد: این دو مجموعه دارای اهداف مشترک‌اند و از این رو در سایه‌ی هم‌افزایی و به اشتراک‌گذاشتن امکانات می توانند گام‌های بزرگی در مسیر ارتقای توان‌مندی کودکان و نوجوانان بردارند . 

حاجتی، ظرفیت‌های گسترده مدیریتی کانون در سطح کشور و استان را مهم ارزیابی کرد و با اشاره به گستره‌ی فعالیت‌ها و همچنین منابع مناسب سخت‌افزاری و نرم افزاری آن ابراز امیدواری کرد با حضور اسفندیار ضیائی به عنوان مدیر کل کانون گیلان  تعامل و هم‌افزایی میان کانون و آموزش و پرورش استان بیش از گذشته ادامه یابد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز