خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

تحقق اهداف سازمانی در گروی ایجاد امنیت است

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۴۴۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: مجموعه حراست با ایجاد امنیت و فضایی آرام بسترساز موفقیت های آموزشی و تربیتی هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در همایش نقش حراست‌ها در ایجاد آرامش و امنیت پایدار جامعه گفت: هدف آموزش و پرورش تربیت نسلی مستقل و هدفمند است و در این راستا تربیت نیروی انسانی معتقد به این اهداف والا بر اساس سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری انجام می شود.
 
وی گفتمان‌سازی را مقدمه هرگونه تحول شگرف دانست و خاطرنشان کرد: با شناسایی مصادیق و ارائه تعاریف متقن می توانیم بسیاری از مهارت‌های زندگی را در دانش آموزان نهادینه کنیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه افزود: آینده‌نگری، شناخت و رصد خطرات آینده از مهمترین کارکردهای‌مجموعه‌حراست است و با وجود کارشناسان حرفه ای، خلاق و متعهد می‌توانیم از تهدیدات پیش‌روی آموزش و پرورش جلوگیری کنیم.

حاجتی افزود: کاهش شکاف‌ها در بین مدیران و معلمان صاحب تفکر همراه با آموزش مهارت‌های ارتباطی نیروی انسانی، می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف کلان سازمانی کمک کند.

وی گفت: اولویت‌بندی مسایل مختلف، هنر مدیران است و ما با استفاده بهینه از منابع و تدبیر در توزیع آن می‌توانیم در کاهش مشکلات توفیق یابیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز