خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش مطرح کرد:

بیمه‌شدن شهروندان یکی از مهمترین مسائل در مدیریت بحران است

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۴۲۲

فرماندار تالش‌گفت:یکی از مهمترین مسائل در مدیریت بحران، در بحث پیشگیری‌های محلی بیمه‌شدن روستاییان و بطورکلی شهروندان است.

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه شورای مدیریت بحران با حضور فرماندار ، معاون عمرانی فرمانداری و اعضای ذیربط در سالن فرمانداری تالش برگزار شد .

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش  از برنامه های دراز مدت مانند شناسایی نقاط حادثه خیز، سیل، جلوگیری از افزایش خسارهای بلایای طبیعی و پیش بینی آنها بعنوان موارد مدیریت بحران نام برده و افزود: در فصول مختلف مواجهه با بحران ها و حوادث قابل پیش بینی متفاوت است، لذا بایستی متناسب با شرایط فصلی و منطقه ای به نوع مدیریت بحران صحیح توجه شود.

فرماندار خاطرنشان کرد: در هیچ کجای دنیا حتی با وجود پیشرفت های روز افزون تکنولوژی، میزان شدت و ضعف حوادث قابل پیش بینی نیست.

وی گفت: وقوع حوادث امری اجتناب ناپذیر است اما نحوه برخورد با این حوادث و بحران ها در کنترل آنها و کاهش خسارات وارده بسیار حایز اهمیت است.

مهدوی متذکر شد: بسیاری از معضلات و بحران های بزرگ گاهی با اقدامات پیش گیرانه کوچک قابل حل و فصل هستند اگر قبل از وقوع حادثه در زمان مناسب و بطور ویژه به انها پرداخته شود بسیاری از ناهمواری ها هموار می شوند.

 فرماندار تالش با اشاره به نزدیک شدن به فصل بارندگی و احتمال وقوع سیلاب ها اذعان داشت:نتایج جلسات بحران این‌چنینی برای پیشگیری های محلی مهم و موثر خواهد بود.در رابطه با سیلاب ها مدیریت برخی از انهار می تواند در هدایت سیلاب ها موثر باشد لذا دهیاران و شهرداری ها بایستی در روزهای پایان تابستان و تا قبل از شروع بارش های فصلی به بررسی مسیرهای رودخانه ای و شهری بپردازند تا در اینده با مشکلات اساسی روبرو نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز