خبرگزاری کار ایران

همزمان با کلنگ‌زنی ساخت واحد صنعتی بخش خصوصی؛

ساخت چهارمین شهرک صنعتی شهرستان لنگرود آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۲۹۵

ساخت چهارمین شهرک صنعتی شهرستان لنگرود و احداث یک واحد صنعتی با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی با حضور استاندار گیلان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، با حضور محمدعلی نجفی ساخت شهرک صنعتی یعقوبیه‌ لنگرود در زمینی به وسعت 29 هکتار آغاز شد.

همچنین کلنگ احداث واحد صنعتی تولید لوله‌ مقوایی و روکش مواد غذایی(سلفون) با هزینه‌ 36 میلیارد تومانی و سرمایه‌گذاری 50 درصدی یک شرکت کره‌ای به زمین زده شد.

این واحد صنعتی با زیربنای 6 هزار مترمربع و در زمین به مساحت 15 هزار مترمربع درمدت یکسال ساخته می‌شود.

با بهره‌برداری از این واحد صنعتی برای 100 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی و از خروج سالانه 20 میلیون دلار ارز به دلیل واردات روکش‌های مواد غذایی (سلفون) از کشور جلوگیری می‌شود.

نجفی در این مراسم با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران این پروژه به استانی ورود پیدا کردند که همه برای جذب سرمایه‌گذار در تلاش هستند گفت : زیبایی این پروژه در آن است که با بهره‌برداری از آن از حجم وسیع واردات این حوزه جلوگیری می‌شود.

وی به شرکت شهرک‌های صنعتی تأکید کرد : اگر چه اشتغالزایی برای استان بسیار مهم است اما در اجرای شهرک صنعتی یعقوبیه تلاش کنیم تمامی مسائل زیست محیطی و توجه به عرصه‌های طبیعی به صورت کامل رعایت شود.

وی گفت : باید دقت شود تا از زیبایی‌ها و طراوت این منطقه کاسته نشود.

استاندار گیلان همچنین عصر امروز از شرکت صنایع ابریشم جواهری در شهرستان لنگرود بازدید کرد.

وی در این بازدید تأکید کرد: امسال باید برای توسعه‌ صنعت ابریشم در گیلان بیشتر از گذشته تلاش کنیم و متولیان این بخش باید آمادگی‌های خود را دو چندان کنند.

وی گفت : زدن کلید توسعه‌ی ابریشم با رفع موانع اصلی آن برای استان گیلان بسیار با اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز