خبرگزاری کار ایران

در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت؛

پوشش ۵۹ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی توسط آتش‌نشانان شهر باران

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۵۸۹

آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی رشت در ۴۸ ساعت گذشته اقدامات لازم را نسبت به امداد رسانی و اطفای آتش در ۵۹ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان ارائه دادند.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی ۱۱۲۴ تماس شهروندان بوده که از این تعداد ۵۹ عملیات اطفای آتش و پیشگیری از بروز حوادث و ارائه خدمات ایمنی صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: این عملیات‌ها با ۷۶ مرتبه خروج خودروهای‌اطفایی جهت پوشش ۳ مورد حریق منزل مسکونی، یک مورد حریق تجاری، ۳۱ مورد حریق علفزار و ضایعات، ۲ مورد پاکسازی جهت نشت سیلان بنزین و روغن بر روی سطح خیابان، یک مورد رها سازی حیوانات محبوس شده، ۱۱ مورد قفل درب و محبوس شدن در  منزل مسکونی، خودرو و آسانسور، یک مورد گیر کردن حلقه انگشتری، یک مورد حریق منزل مخروبه، یک مورد حریق خودرو، ۲ مورد بازدید ایمنی از منزل مسکونی و دفتر فنی مهندسی، یک مورد مشاهده دود از منزل مسکونی، یک مورد نشت گاز از خودرو، یک مورد قفل فرمان موتور سیکلت و ۲ مورد استقرار خودرویی بوده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی، اطفای آتش‌سوزی علفزارها را جزء عملیات های نفس گیر برای آتش نشانان قلمداد کرد و از تمامی شهروندان خواست کمی هوشیارتر عمل‌کرده و با رعایت نکات ایمنی و آتش‌نشانی لحظات خوب و آرامی را در کنار خانواده بگذرانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز