خبرگزاری کار ایران

به ریاست فرماندار لاهیجان برگزار شد؛

سومین جلسه برنامه‌ریزی راه‌اندازی موکب در اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۲۰۴

سومین جلسه برنامه ریزی راه اندازی موکب در اربعین حسینی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سومین جلسه برنامه ریزی راه اندازی موکب در اربعین برای زائران حرم امام حسین در کربلا به ریاست فرماندار لاهیجان برگزار شد.

 فرماندار ضمن تسلیت و تبریک شهادت شهدای مدافعین حرم مرتضی حسین پور شلمانی  و محسن حججی و تقدیر از رسانه ملی گفت: شهادت رزمنده سرافراز شهید محسن حججی و مرتضی حسین پور شلمانی مدافعین سرافراز حرم اهل‌بیت (ع) میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت را به  پیشگاه مقدس آقا امام زمان (عج )مقام معظم رهبری، ملت  شریف اسلامی ایران و خانواده محترم این شهیدان بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم و از رسانه ملی که این واقعه را هنرمندانه و به زیبایی هرچه تمامتر به حماسه عاشورا گره زد سپاسگزاریم.

احمدی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود حاکم بر شهرستان، لاهیجان استحقاق برپایی موکب برای پذیرایی از زائرین اباعبدالله(ع) را دارد.

وی ادامه داد: پشتیبانی از مواکب و خدمت رسانی به زائران را مستلزم همکاری مسئولان و همراهی مردم دانست و افزود: هر سال جمعیت میلیونی به قصد زیارت در اربعین حسینی عازم کربلا می شوند و خدمت رسانی به این عاشقان اهل بیت اطهار وظیفه نیست بلکه نشان افتخاری است.

فرماندار لاهیجان افزود: همه دستگاه‌ها و اعضای ستاد باید به دور از حواشی و گرایش‌های سیاسی در کنار هم با همکاری مردم ولایتمدار شهرستان کارها را پیش ببرند.

پیرو این جلسه ستاد برنامه ریزی راه‌اندازی موکب اربعین در کربلا نشستی به ریاست معاونت سیاسی و امنیتی فرماندار لاهیجان جهت تبیین شرح وظایف کمیته‌های 6 گانه صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز