خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده مدیر مخابرات گیلان از مرکز پاسخگویی 118 شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۹۱۷

مدیر مخابرات منطقه گیلان با حضور در مرکز پاسخگویی 118 رشت از تلاش های شبانه روزی همکاران این مرکز تقدیر به‌عمل آورد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر مخابرات منطقه گیلان با حضور در مرکز پاسخگویی 118 رشت از تلاش های شبانه روزی همکاران این مرکز تقدیر بعمل آورد.
رسول آموئی ضمن بازدید از این مرکز ،با تاکید بر حفظ حرمت مشتریان و ارائه خدمت مطلوب گفت:مرکز پاسخگویی 118،یکی از مراکز خدماتی و رایگان مخابرات گیلان است که به‌رغم هزینه‌های سنگین آن،شامل تامین امکانات سخت افزاری ،رفاهی و پرداخت به موقع حقوق پرسنل،تلاش داریم تا این خدمات همچنان برای خانواده ها ،رایگان ارائه شود.
وی در خصوص ارائه خدمات ویژه به مشتریان خاص، اظهار داشت : این مرکز در نظر دارد برای مشتریان ویژه و VIP اعم از هتل ها،رستوران ها،داروخانه ها،مطب پزشکان ،بنگاه های تجاری و اقتصادی و فروشگاه های بزرگ از طریق تبلیغات و بازاریابی ،بسترهای مناسب تجاری را فراهم سازد.
آموئی با اشاره به اینکه اکثر پرسنل مرکز 118 را خانم ها تشکیل می دهند افزود:طرح دورکاری همکاران 118 در دست بررسی است و انشالله پس از نهایی شدن طرح و ایجاد راهکارهای لازم ،همکاران 118 بعنوان مادران نسل آینده در محیط خانواده و در کنار فرزندان و سایر اعضای خانواده می توانند وظایف شغلی و اداری خود را نیز انجام دهند.
مدیر مخابرات منطقه گیلان با اشاره به حجم بالای تماس های روزانه با مرکز 118 گفت: روزانه بطور متوسط قریب به 40 هزار نفر با این مرکز تماس می گیرند،باید سازوکاری فراهم کنیم تا از میزان تماس با مرکز 118 کاسته شود. وی افزود:در شرایط فعلی هر اتفاق ناخواسته ای که در سطح استان بیافتد،میزان تماسها با مرکز 118 بشدت افزایش می یابد ،کوچکترین اتفاقی که در خصوص قطعی آب،برق،گاز یا بارش برف و باران رخ دهد،سیل تماس ها به سمت 118 جاری می شود. ما اعتقاد داریم با همفکری و تعامل می توانیم نسبت به اصلاح روش مذکور و ایجاد سازوکارهای مناسبتر ،برای کاهش نگرانی ،اضطراب و استرس در جامعه را  فراهم سازیم .
شایان ذکر است در پایان این دیدار با اهداء هدایایی از زحمات پرسنل مرکز 118 قدردانی بعمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز