خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای:

پتروشیمی خرم‌آباد پیمانکار را عامل انفجار معرفی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۹۵

چکیده: در این اطلاعیه انفجار و آتش سوزی مخزن ذخیره گازوییل بویلرهای پتروشیمی لرستان به دلیل رعایت نشدن نکات ایمنی توسط شرکت پیمانکار اجرایی بویلر‌ها عنوان شده است.

ایلنا: روابط عمومی شرکت پتروشیمی لرستان در خصوص انفجار و آتش‌سوزی روز شنبه(۱۴ دی ماه) در مخزن گازوئیل این شرکت، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه انفجار و آتش سوزی مخزن ذخیره گازوییل بویلرهای پتروشیمی لرستان به دلیل رعایت نشدن نکات ایمنی توسط شرکت پیمانکار اجرایی بویلر‌ها عنوان شده است.

آنطور که در این اطلاعیه آمده است؛ شرکت پیمانکاری بدون اخذ مجوزهای لازم، عملیات جوشکاری بر روی این مخزن را آغاز کرده است.

متن کامل اطلاعیه در ادامه می آید:

متأسفانه در تاریخ ۱۴ دی ماه مخزن ذخیره گازوئیل مربوط به بویلرهای پتروشیمی لرستان دچار انفجار و آتش سوزی شد. علت حادثه مذکور عدم رعایت نکات ایمنی توسط شرکت پیمانکار اجرایی بویلرها می‌باشد که بدون اخذ مجوزهای لازم اقدام به عملیات جوشکاری بر روی این مخزن نموده بود.

در این حادثه متاسفانه سه نفر مجروح شدند که یک نفر در محل حادثه و نفر دوم پس از انتقال به بیمارستان بر اثر خونریزی داخلی جان خود را از دست دادند.

پس از این حادثه علاوه بر حضور به موقع گروه امدادی و آتش نشانی پتروشیمی لرستان از ستاد بحران استانداری، خطوط لوله و مخابرات در‌‌ همان لحظات اولیه آتش سوزی به موقع مهار و تقریبا در عرض کمتر از یک ساعت کاملا خاموش گردید و خوشبختانه بعلت همین تعامل و همکاری مجدانه دستگاه‌های فوق الذکر هیچگونه آسیبی به تأسیسات دیگر مجتمع وارد نگردید. جا دارد تشکر ویژه از همکاری ستاد بحران استانداری لرستان، خطوط لوله و مخابرات نفت استان و پالایش و پخش منطقه لرستان در این زمینه بعمل آید.

در خاتمه خاطرنشان می‌سازد، مدیریت شرکت پتروشیمی لرستان ضمن اظهار همدردی و عرض تسلیت صمیمانه قلبی به خانواده‌های داغدار این حادثه ناگوار، اعلام می‌نماید تمامی همکاری و کمک‌های لازم جهت احقاق حقوق درگذشتگان این حادثه و خانواده‌های محترم و معظم آن‌ها از طریق مراجع داخلی ذیربط انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز