خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل مطرح کرد:

کشورهایی که توسعه کشاورزی دارند در همه علوم پیشرفت کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۸۶۰

فرماندار سیاهکل گفت: کشورهایی که پایه و اساس خود را توسعه کشاورزی قرار داده اند در همه علوم پیشرفت داشته اند و اکنون ما از تجربیات آنان مهندسی معکوس می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، رضا اسلامی فرماندار سیاهکل در جلسه شورای کشاورزی شهرستان که با حضور علیرضا شعبان نژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، ذبیح الله نیکفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای ذیربط درمحل فرمانداری‌تشکیل شد، گفت: توسعه شهرستان سیاهکل برپایه کشاورزی بسته شده است و امنیت شهرستان برپایه ارتقاع درآمد مردم آن است.

اسلامی ادامه داد: تمام سعی ما این است که با توجه به اینکه شهرستانی مهاجر فرست جوان و تحصیل کرده و مهاجر پذیر پیر و کم سواد هستیم تمام برنامه‌ها این است که با جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف از جمله گردشگری و کشاورزی تولید کار کرده تا شاهد مهاجرت قشر جوان تحصیلکرد به شهر های دیگر نباشیم.

وی افزود: کشورهایی که پایه و اساس خود را توسعه کشاورزی قرار داده‌اند در همه علوم پیشرفت داشته اند و اکنون ما از تجربیات آنان مهندسی معکوس می‌کنیم.

اسلامی با بیان اینکه کسب مقام دوم جهاد کشاورزی سیاهکل در استان نشان دهنده فعال بودن این اداره دانست و افزود : در بخش دیلمان ما در سطح وسیعی پروژه ی آبیاری قطره ای را داریم.

گفتنی است در حاشیه جلسه شورای کشاورزی شهرستان از کوهستانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان به لحاظ کسب مقام دومی استان با اهداء لوح تقدیر از وی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز