خبرگزاری کار ایران

در ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفت؛

پوشش39 عملیات اطفای آتش‌سوزی و امداد و نجات توسط آتش‌نشانان شهرباران

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۱۰۸

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی گفت: آتش نشانان و تیم های امداد و نجات شهرباران در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ عملیات اطفای آتش‌سوزی و امداد و نجات را برعهده داشتند.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مومنی معاون عملیات  سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه روز گذشته با توجه به تعدد آتش‌سوزی ها؛ آتش نشانی رشت در وضعیت فوق العاده به سر می‌برد، افزود: اطفای آتش سوزی علفزارها در ۲۳ نقطه از شهر، بالغ بر ۱۹ ساعت به طول انجامید.

وی با بیان اینکه متاسفانه با توجه به اطلاع رسانی و ارایه هشدارهای ایمنی همچنان آتش‌سوزی های گسترده علفزارها ادامه دارد، گفت: هرس به موقع بخصوص جنب منازل مسکونی راهی مطمئن در جهت پیشگیری از اینگونه حوادث است.

وی در ادامه با اشاره به گرمای هوا و استفاده از وسایل سرمایشی، ادامه داد: به شهروندان توصیه می شود با توجه به دقت در استفاده صحیح از اینگونه وسایل برقی؛ کوچکترین اشکال و اتصال را جدی گرفته و نسبت به رفع آن توسط افراد متخصص اقدام کنند.

همین گزارش حاکی است: ۳۹ عملیات روز گذشته ۱۶ مرداد ۹۶ مجموعا توسط ۵۱ خودرو، ۱۴۱ آتش نشان در زمانی بالغ بر ۲۷ ساعت انجام گرفت.

شایان ذکر است، در کنار رعایت نکات ایمنی و آتش نشانی به شهروندان توصیه می شود همین امروز و در همین لحظه نسبت به بیمه منازل مسکونی خود اقدام کنند تا در زمان بروز حوادث راهی برای جبران خسارات داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز