خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان عنوان کرد:

مشکل پسماندها با عزم همگانی قابل حل است

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۲۳۸

فرماندار لاهیحان گفت: در استان گیلان و شهرستان لاهیجان ، پسماند هنوز به عنوان یک معضل به شمار می رود درحالی که باید با جدیت و با همکاری همگانی این مشکل حل شود.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در جلسه پسماند این شهرستان اظهارداشت:بسیاری از کشورها از موضوعی بنام زباله عبور کرده اند و در این کشورها تهدیدی به نام پسماند وجود ندارد و از آن به بهترین نحو استفاده می کنند ولی ما باید در این زمینه بیشتر عمل کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید بطورجدی و با تمام توان به تبدیل این معضل به یک فرصت پرداخت افزود: در یک استان سبز و با مواهب طبیعی و خدادادی زندگی می کنیم که باید با تغییر در رفتار خود تولید زباله در آن تعدیل و از آسیب آلودگی ها به منابع با ارزش و خاک حاصلخیز آن جلوگیری شود.
وی یادآورشد: اقدامات خوبی برای مدیریت دفع زباله در سال های اخیر توسط مدیریت ارشد استان صورت گرفته است که تاکید استاندار محترم اقدامات مستمر این مهم می‌باشد.
فرماندار لاهیجان اظهارداشت: این شهرستان هم اکنون با اشباع شدن جایگاه دفع زباله در تموشل لاهیجان ، نیاز به چهار هکتار زمین برای دفن زباله ها دارد که باید اداره منابع طبیعی نسبت به تامین زمین مورد نیاز زباله اقدام کند زیرا زمین موجود گنجایش بیش از این را ندارد.
وی متذکر شد: همه مسوولان باید مشکل زباله را مشکل اداره خود بدانند و نسبت به حل آن اقدام کنند و از طریق استانی نیز پیگیری خواهدشد. 
دومین نشست پسماند شهرستان لاهیجان با حضور مسوولان این شهرستان در فرمانداری لاهیجان برگزار شد که علاوه بر پیگیری مصوبات قبل در خصوص تعیین جایگاه جدید زباله در باره ساماندهی شیرابه های محل دفع زباله ها در تموشل تصمیماتی گرفته شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز