خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل گاز گیلان صورت گرفت؛

افتتاح نهالستان شرکت گاز گیلان در هفته منابع طبیعی در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۶۴۵

به مناسبت هفته منابع طبیعی، نهالستان شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیرعامل گاز این استان در شهر لاهیجان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، امروز 18 اسفندماه به مناسبت هفته منابع طبیعی، نهالستان شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیرعامل این شرکت، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، مدیرکل منابع طبیعی، نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان و جمعی از مردم و مسوولین شهرستان و روسا و همکاران ادارات گاز در شهر لاهیجان افتتاح شد.

در این مراسم 650 اصله نهال به یاد و خاطره 650 شهید والامقام شهرستان لاهیجان در نهالستان شرکت گاز گیلان غرس شد.

 ظهیری گفت: ما نیز مانند سایر نهادهای دولتی تلاش داریم تا در راستای فعالیت‌های عام المنفعه سهمی داشته باشیم و بر همین اساس امروز شاهد افتتاح این نهالستان در شهر زیبای لاهیجان هستیم.

وی منابع طبیعی و جنگل‌ها را برکات الهی عنوان کرد و اظهار داشت: جنگل‌ها هدیه‌ای هستند که خداوند برای ادامه حیات به انسان ها اهدا نموده است.

مدیرعامل گاز گیلان همگان را به حفظ و نگهداری طبیعت و جنگل ها در پیشگیری از حوادثی چون سیل و فرسایش زمین دعوت نمود تا در آینده شاهد طبیعتی سرسبز و جنگل های انبوه برای نسل های آینده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز