خبرگزاری کار ایران

همزمان با سومین روز از دهه کرامت برگزار می‌شود؛

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۰۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: آیین اختتامیه هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور، عصر پنجشنبه در حرم مطهر سید جلال الدین اشرف (ع) - برادر امام رضا (ع) - در آستانه اشرفیه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی گفت: هفتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (ع) است که به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌هنری امام‌رضا (ع) و به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی، ادبی و مذهبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) بویژه حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی را از اهداف جشنواره مذکور عنوان کرد.

وی با اشاره به ارسال ١٤١١ اثر از ٢٧ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره، یادآور شد: آثار ارسالی بخش اصلی جشنواره (مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه های خبری) شامل ٣٩٧ اثر در رشته «تیتر»، ٦٨ «سرمقاله و یادداشت»، ١٠٧ «خبر»، ٧٩ «گزارش»، ٦٥ «مصاحبه»، ١٤٩ «مقاله» و ١١٤ «عکس» بوده است.

دبیر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور ادامه داد: در بخش آثار رادیویی و تلویزیونی این جشنواره ٨ اثر و در بخش شعر رضوی نیز ٢٩٤ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید؛ همچنین ٧ اثر برای بخش ویژه این جشنواره با محوریت «کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی» ارسال شد.

فاضلی اضافه کرد: هیات داوران جشنواره متشکل از احمد توکلی، رضا مقدسی، بیژن مقدم، علیرضا ملکیان و اکبر نصرالهی، پس از دو هفته مطالعه و بررسی دقیق آثار، آثار برگزیده را انتخاب کردند که در آیین اختتامیه جشنواره از این عزیزان تقدیر خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: آیین اختتامیه هفتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور، از ساعت ٦ عصر پنجشنبه پنجم مردادماه ٩٦ همزمان با سومین روز از دهه کرامت با حضور جمعی از مدیران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور در حرم مطهر سیدجلال الدین اشرف(ع)-برادر امام رضا(ع)- در آستانه اشرفیه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز