خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

پیشتازان هفتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها تقدیر شدند

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۶۶۸

دو شرکت کننده پیشتاز در ارسال آثار به دبیرخانه هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور تقدیر شدند.

به گزارش ایلنا از رشت  و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، عباس کرم الهی از تهران و هادی راه چمندی از مشهد، نخستین شرکت کنندگان هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور هستند که با ارسال لوح تقدیری از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تقدیر شدند.

در لوح تقدیر مذکور آمده است: در روزگاری که جان از دغدغه هایی که هریک چون خزان  طراوت وجود آدمی را به پژمردگی می کشاند و انسان را سرگردان در کوچه پس کوچه های مبهم حیات مادی به حال خود می نهد یگانه مامنی که دل پریشان را آرام می سازد عنایات اهل بیت (ع) است و این جان آدمی است که در وادی تمناهای نفس در سایه روضه رضوان اطمینان و آسایش خواهد یافت.

ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، بدین وسیله از اهتمام شما به عنوان اولین ثبت نام کننده جشنواره که با مشارکت خود در برنامه های  جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها از مجموعه برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) که به مدد الهی و در سایه توجهات حضرت ثامن الحجج (ع)همزمان با سراسر کشور در روز ١٧ آبان ٩٥ فعالیت خود را آغاز کرد ه است، وظیفه شناسی خود را در ترویج فرهنگ منور رضوی، به منصه ظهور گذاشته اید، تشکر و قدردانی می شود.

ضمن آرزوی ایامی سرشار از موفقیت از بارگاه ایزد منان، توفیق روزافزونتان را در خدمتگزاری به اهل بیت (ع) و نیل به آرمان های بلند میهن اسلامی مسألت دارم.

بنا بر این گزارش؛ فراخوان هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها، آبان ماه امسال، همزمان با سالروز میلاد فرخنده پدر گرامی حضرت ثامن‌الحجج(ع) منتشر شد.

علاقمندان برای مشاهده فراخوان این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این جشنواره به آدرس gilan.shamstoos.ir مراجعه نمایند.

هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، مردادماه ٩٦ همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز