خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار رضوانشهر :

تاثیر پذیری از رسانه های نوظهور مرگ رسانه‌های چاپی را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۳۶۹

ابراهیم چراغی گفت: متاسفانه تاثیر پذیری مردم از رسانه های نوظهور حکایت از مرگ سریع رسانه های چاپی در جامعه دارد.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، همایش نام آوران فرهنگ و هنر و تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری استان گیلان، با حضور  چراغی معاون فرماندار رضوانشهر، فرهنگیان و اولیاء و مربیان دانش آموزان و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی در دانشکده فنی کاسپین چوکا واقع در شهرستان رضوانشهر برگزار شد.

ابراهیم چراغی ضمن بیان آمار مقایسه ای شباهتها و تفاوتهای فرهنگی ملل مختلف به اهمیت توجه به اصالت فرهنگی هر جامعه پرداخته و استحاله فرهنگی را بعنوان چالش جامعه دانستند و افزودند: متاسفانه تاثیر پذیری از رسانه های نوظهور حکایت از مرگ سریع رسانه های چاپی در کشور ما دارد.

همچنین در این مراسم آرون رئیس دانشکده کاسپین و  اخلاقی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز دقایقی پیرامون موضوع همایش سخنرانی کردند و در پایان 3 نفر از پیشکسوتان فرهنگی و هنری استان و دانش آموزان منتخب شهرستان های سراسر نیز با اهداء هدیه و لوح قدردانی بعمل آمد.

تاثیر پذیری از رسانه های نوظهور مرگ  رسانه‌های چاپی را به دنبال دارد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز