خبرگزاری کار ایران

به میزبانی فومن برگزار می شود

نخستین همایش نگاهی به طنز معاصر در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۸۶۴

نخستین همایش ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنز پهلو» همراه با یادی از استاد کیومرث صابری فومنی با حضور طنز پردازان برجسته کشوری به میزبانی فومن برگزار می شود.

به گزارش  ایلنا از فومن،   رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن  بیان کرد: همایش ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنز پهلو» همراه با یادی از استاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا)، امسال به سبک و سیاق متفاوت تر از سال گذشته و با حضور هنرمندان برجسته طنز کشور در فومن برگزار می شود.

به گفته یوسف نیک انجام؛ سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن میزبان این همایش در روز پنج شنبه ٢٢ تیرماه جاری از ساعت ۱۸ الی ۲۰ خواهد بود.

نیک انجام با تأکید بر اینکه محوریت این همایش، نگاهی ویژه به موضوع طنز معاصر دارد، افزود: تلاش شده تا از چهره های سرشناس در حوزه طنز معاصر در این برنامه بهره مند شویم.

این مسئول تصریح کرد: از جمله مهمانان کشوری این همایش استاد رضا رفیع شاعر و طنزپرداز برجسته کشور و مجری برنامه «قند پهلو»، احمد عربانی کاریکاتوریست برجسته کشوری، دکتر محمود اکرامی فر از شاعران برتر کشور و استاد اکبر اکسیر طنزپرداز برجسته استان هستند.

به گفته وی؛ هر کدام از این افراد در حوزه تخصصی خود صحبت و به ابعاد مختلف طنز معاصر می پردازند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن همچنین با اشاره به برخی از برنامه های جانبی این همایش، خاطر نشان کرد: تجلیل از نویسندگان منتخب شهرستانی و کاریکاتوریست های برتر استانی، اجرای زنده کاریکاتور در حاشیه سالن اجرای برنامه توسط اعضای انجمن کارویکاتور استان گیلان و قرائت اشعار طنز برخی از برنامه های در نظر گرفته شده برای این همایش ملی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز