خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

برگزاری همایش ملی و بزرگداشت آیت‌الله ربانی املشی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۷۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری همایش ملی با عنوان «مردی از دیار آفتاب» در بزرگداشت آیت‌الله شهیدمحمدمهدی ربانی‌املشی، در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی اظهار کرد: همایش ملی و بزرگداشت آیت‌الله ربانی املشی  ساعت ١٠ الی ١٣ روز چهارشنبه سوم خردادماه ٩٦ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آیت‌الله فقیه از علمای برجسته حوزه علمیه قم و آیت‌الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در همایش «مردی از دیار آفتاب»سخنرانی خواهند کرد.

فاضلی با اشاره به حضور برخی از مسئولان کشور و جمعی از یاران و شاگردان آن شهید والامقام از جمله آیت‌الله موحدی کرمانی و حجت الاسلام دکتر رضوی در این مراسم، افزود: همچنین آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی و عبدالرضا هاشم‌زایی نیز با حضور در این مراسم، به ذکر خاطراتی از آیت‌الله شهید ربانی‌املشی خواهند پرداخت.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، افتتاح نمایشگاه عکس ویژه آیت‌الله شهید ربانی‌املشی شامل ٣٠ قطعه عکس از زندگی و مبارزات و ٣٠ قطعه عکس از دست‌خط اسناد و آثار این شهید بزرگوار و رونمایی از فیلم مستند «مردی از دیار آفتاب» مربوط به زندگی، مبارزات و شهادت وی از دیگر بخش‌های این همایش ملی است.

همایش ملی «مردی از دیار آفتاب» با مسئولیت اجرایی موسسه فرهنگی هنری صبح قلم گیل، حمایت و همکاری ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی گیلان و با مشارکت استانداری، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه هنری و صدا و سیمای استان و شهرداری رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز