خبرگزاری کار ایران

در آستانه ۲۹ اردیبهشت برگزار شد؛

همایش بصیرتی رای اولی‌ها در آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۷۷۵

در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای‌شهر و روستا همایش بصیرتی رای اولی‌های آستارا با هدف تبیین ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا در سالن کانون فرهنگی و هنری امام‌خمینی(ره) این شهرستان گفت: دانش‌آموزان می‌توانند کنار دیگر اقشار جامعه برای سرنوشت سیاسی خود تصمیم گیری کنند.

سید سجاد موسوی افزود: با شرکت مردم و دانش‌آموزان در انتخابات، مشروعیت نظام جمهوری اسلامی بار دیگر تایید می‌شود و مردم از حق سیاسی خود برای تعیین سرنوشت اجتماعی کشور استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رای و اعلام نظر درباره آینده کشور از ویژگی‌های نظام اسلامی است و مردم می‌توانند بر اساس حقوق شهروندی در انتخابات شرکت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آستارا نیز در این همایش گفت: حضور رای اولی‌ها، تمرین عملی و فرصتی است تا این نسل فعال و با انگیزه، در فعالیت‌های سیاسی اجتماعی حضور بهتری داشته باشند.

حجت الاسلام یحیی عبادیان اظهار کرد: حضور رای اولی‌ها در انتخابات، باعث ایجاد شور و نشاط بیشتر در جامعه می‌شود و کشور پشتوانه قوی‌تری پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز