خبرگزاری کار ایران

در ۴۵ روز نخست سال‌جاری صورت گرفت؛

رهاسازی 10 هکتار اراضی تحت تملک دولت از چنگال متصرفان

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۳۷۴

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: 10 هکتار از اراضی تحت تملک دولت به ارزش ریالی 000/500/346/135 ریال را از ید متصرفان و فرصت طلبان رهاسازی و خارج کردیم.

به گزارش‌ایلنا از رشت، سرهنگ شهریار نظمی فرمانده یگان‌حفاظت اراضی‌ملی اداره‌کل راه و شهرسازی گیلان، حفظ و رفع تصرف اراضی ملی را یکی از اساسی ترین وظایف سازمان ملی زمین و مسکن، قلمداد کرد و ضمن تشکر از پشتیبانی و حمایت مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان ، دخالت در اراضی عمومی، تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان ، متصرفان و متجاوزان را از وظایف و اختیارات این یگان عنوان کرد.

وی گفت : در این راستا در 45 روز نخست سالجاری ، با 658 ساعت گشت شبانه روزی هدفمند در سطح اراضی ملی تحت حفاظت استان گیلان، حضور و با هماهنگی دستگاه قضایی و تعامل ناجا توانستیم نسبت به آزادسازی اراضی ( منع فعالیت، قلع و قمع و  اعاده به وضع قبل) حدود 10 هکتار از اراضی تحت تملک دولت به ارزش ریالی 000/500/346/135 ریال را از ید متصرفان و فرصت طلبان رهاسازی و خارج کنیم.

سرهنگ نظمی در پایان تصریح کرد: با تشکیل 9 پرونده قضایی برای 11 نفر از متصرفین و افراد سودجو با اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی به موقع بر عموم ، در جهت حفاظت و صیانت از اراضی استان، از دیگر اقدامات 45 روز نخست سالجاری یگان حفاظت اراضی ملی راه و شهرسازی گیلان عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز