خبرگزاری کار ایران

در راستای تحقق دولت الکترونیک صورت گرفت؛

کاهش میانگین زمان پاسخگویی به شکایات در آموزش و پرورش گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۹۰۲

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: میانگین زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات از 12 روز در سال 92 به 5 روز در سال 95 کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات از مرداد سال 94 اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و تسهیل در ثبت نام و روند رسیدگی به شکایات اولیاء و فرهنگیان خاطرنشان کرد: میانگین زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات از 12 روز در سال 92 به 5 روز در سال 95 کاهش یافته است.

وی افزود: راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات در راستای تحقق دولت الکترونیک بوده که علاوه بر سهولت  و همچنین صرفه جویی هزینه ، زمان رسیدگی به شکایات را به میزان قابل توجهی کاهش داده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز