خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد:

اجرای پروژه احداث تصفیه‌خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر رودسر

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۵۹۲

فرماندار رودسر از اجرای پروژه احداث تصفیه‌خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر رودسر در قالب سه پکیج با اعتبار اولیه 124 میلیارد تومان اجرایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، امروز جلسه دست اندرکاران و ذینفعان اجرای تأسیسات فاضلاب شهری رودسر با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان گیلان و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان رودسر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه آینده نگری در پروژه ها و اجرای پروژه هایی که فواید بسیاری برای نسل‌های آینده دارد از افتخارات دولت تدبیر و امید است، افزود: اجرای پروژه‌های زیرساختی مانند تصفیه‌خانه فاضلاب و شبکه جمع‌آوری‌بهداشتی فاضلاب‌شهری می‌تواند بسیاری از مشکلات زیست‌محیطی و اجتماعی منطقه را برطرف کرده و کمک فراوانی به بهداشت و سلامت شهروندان خواهد کرد و با توجه به عبور دو رودخانه شیرا رود و کیارود از داخل شهر  وجود تصفیه خانه بیش از پیش برای رودسر ضروری است.

وی به فعالیت های انجام شده توسط دولت تدبیر و امیددر مباحث زیست محیطی اشاره نمود و افزود: احیاء دریاچه ارومیه و هور العظیم یکی از مهمترین اقدامات دولت یازدهم در راستای حفظ و احیاء محیط زیست کشور می باشد که با این اقدام از بسیاری از مشکلات ناشی از عدم احیاء آنها که همانا بروز طوفان های نمک و ریزگردها می باشد جلوگیری بعمل آمد .

جانبازی به پروژه احداث تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر رودسر اشاره نمود و گفت : اجرای این پروژه ضمن رفع مشکلات ناشی از عدم جمع آوری بهداشتی فاضلاب شهر ، کمک شایانی به حفظ منابع زیست محیطی منطقه خواهد داشت .

وی با تأکید بر تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه از محل تسهیلات بانک سرمایه گذاری زیرساخت آسیا ،‌ خاطر نشان کرد: شهر رودسر ، از تسهیلات بانک سرمایه گذاری زیرساخت آسیا برای احداث تصفیه خانه و جمع آوری فاضلابهای شهری استفاده خواهد نمود .

فرماندار شهرستان رودسر گفت: اجرای پروژه مذکور در قالب سه پکیج با اعتبار اولیه 124 میلیارد تومان اجرایی خواهد شد  .

وی با اشاره به برنامه زمان بندی3 تا 4 ساله پروژه افزود: در راستای اجرای این پروژه همچون تمامی پروژه های بزرگ بروز برخی مشکلات و دشواریها اجتناب ناپذیر است لذا همه ادارات و نهادها باید سعی نمایند تا با برنامه‌ریزی صحیح و تعامل ، همکاری و همفکری مشکلات و موانع موجود را برطرف نمایند تا پروژه در زمان بندی معین به اتمام برسد .

جانبازی رودسری خاطر نشان کرد: در حال حاضر سامانه جمع آوری فاضلاب شهر رودسر 39 کلیومتر است که این حجم 16000 نفر حدود 30 درصد جمعیت شهر را پوشش می دهد و با اجرای این پروژه کل جمعیت شهر رودسر تحت پوشش سیستم مدرن فاضلاب قرار خواهد گرفت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز