خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل گاز گیلان تاکید کرد:

تسریع روند راه‌اندازی سامانه پرداخت آنلاین صورتحساب گاز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۵۳۶

مدیر عامل گاز گیلان بر تسریع روند راه اندازی سامانه پرداخت آنلاین صورتحساب گاز تاکید کرد و گفت: هدف از راه اندازی این سامانه، رفع مشکلات موجود در قرائت حضوری کارکرد کنتور، عدم توزیع و یا توزیع اشتباه قبوض گاز است.

به گزارش ایلنا از رشت، سیزدهمین جلسه رسیدگی به شکایات  به ریاست ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

ظهیری بر تسریع روند راه‌اندازی سامانه پرداخت آنلاین صورتحساب گاز تاکید کرد و گفت: هدف از راه اندازی این سامانه، رفع مشکلات موجود در قرائت حضوری کارکرد کنتور، عدم توزیع و یا توزیع اشتباه  قبوض گاز و در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشترکین این شرکت است.

وی اطلاع‌رسانی و آگهی‌بخشی در خصوص مبادی ارتباطات شرکت گاز استان گیلان را برای تسهیل در برقراری ارتباط شرکت گاز با مشترکین و انعکاس شکایات و پیشنهادات مشترکین به شرکت، بسیار مهم برشمرد.

مدیر عامل اهتمام هرچه بیشتر امور مشترکین ادارات گاز درجهت پاسخگویی و خدمات رسانی مطلوبتر برای افزایش رضایتمندی مشترکین شرکت را امری ضروری دانست و بر اجرای دوره آموزشی برای گازبانان، نیروهای امداد و کنتورخوان ها با موضوع تکریم مشترکین تا پایان ماه جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز