خبرگزاری کار ایران

مهدی حاجتی خبر داد:

افتخارآفرینی اعضای کانون گیلان در پرسش مهر رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۴۷۱

نوریه‌گیتی بین و فراز رهنما، از اعضای کانون استان گیلان به عنوان برگزیدگان کشوری پرسش مهر 17 از سوی مسوولان مورد تقدیر‌قرار‌گرفتند.

به‌ گزارش ایلنا از رشت، آیین معرفی برگزیدگان هفدهمین پرسش مهر رئیس جمهوری در حالی به پایان‌رسید که فراز رهنما، عضو کانون لنگرود و نوریه‌گیتی بین از اعضای مرکز مجتمع رشت دربخش شعر به ترتیب حائز مقام دوم و سوم کشوری شدند.
 بیش از 35 هزار اثر از گیلان در پرسش مهر رئیس جمهور  با موضوع  نفی خشونت و چگونگی داشتن جامعه‌ای دارای رحمت اسلامی و نبوی شرکت‌کردند که در این میان 40 اثر اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون نیز از سوی کارشناسان انتخاب و  برای آموزش و پرورش استان ارسال‌شد.
درپایان این مسابقه‌ها 9 اثر برگزیده در زمینه‌ی شعر و داستان‌نویسی، سرود همگانی، هرخانواده‌ی ایرانی یک پاسخ  وهم‌چنین یک گروه سرود از استان در بین برگزیدگان کشوری جای‌گرفتند که دراین میان 2 عضو کانون گیلان حضور‌داشتند.
مهدی حاجتی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان گیلان در آیین تجلیل از برگزیدگان فرهنگی و دانش‌آموزپرسش مهر 17 که با حضور اسفندیار ضیائی، سرپرست کانون و هم‌چنین جمعی از مسوولان استانی صورت‌گرفت، نام‌گذاری سال ‌96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان«اقتصاد مقاومتی، تولید و استغال» را ترسیم‌کننده‌ی سیاست های کلی نظام توصیف‌کرد و حرکت در مسیر منویات‌مقام معظم رهبری را از اولویت‌های مسوولان خواند.
وی در ادامه به پیشینه‌ی پرسش مهر ریاست جمهوری اشاره و با بیان‌این که پرداختن به دغدغه‌های جامعه  از اهداف هفده پرسش روسای جمهوری بوده است گفت: در این دوره نیز دانش‌آموزان، فرهنگیان، دانشجومعلمان و خانواده‌ها بر ارایه‌ی ‌راهکار‌های مناسب برای نفی خشونت در کشور و دیگر جوامع متمرکز شدند که این امر نوید‌بخش گشایش پنجره‌هایی تازه برای چاره‌جویی این مشکل در سطح جهانی است.
مدیر‌کل آموزش و پرورش گیلان درپایان با ابرازخرسندی از استقبال جامعه، به ویژه نخبگان از این پرسش اظهار‌داشت: اندیشیدن پیرامون نیاز‌ها و تحقیق در این ارتباط در نیل به اهداف تاثیر‌گذار است و تلاش‌های تمامی مسوولان در پیش‌برد برنامه‌ها جای سپاس و قدردانی دارد.
خوانش اثر از سوی برگزیدگان هفدهمین پرسش مهر رئیس جمهور و اهدای لوح سپاس و هدیه کانون و آموزش و پرورش به آنان از دیگر برنامه‌های این آیین‌بود که در سالن  نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت برگزار‌شد.  
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز