خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی فرمانداری تالش خبر داد:

افزایش 36 درصدی گازرسانی به روستاهای تالش در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۲۰۹

معاون سیاسی‌فرمانداری تالش گفت: با اضافه‌شدن تعداد 68 روستای گازرسانی شده در دولت تدبیر و امید به مجموع روستاهای گازرسانی شده، میزان برخورداری از گاز در تالش 36 درصد افزایش یافته است.

 به گزارش ایلنا از تالش ، سید جلال سید محمدی در همایش مصرف بهینه و ایمنی گاز که در سالن ارشاد تالش برگزار شد با اشاره به اینکه ثروت های ملی به همه نسل‌ها تعلق دارند، گفت: در مصرف ثروت‌های ملی باید مسئولانه رفتار کنیم.

معاون سیاسی فرمانداری تالش گفت: میزان مصارف عمومی در کشور ما در مقایسه با مردم سایر کشورها چندین برابر است و این رویه مصرف می‌بایست اصلاح شود ودر این راه نیازمند بالا بردن  آگاهی  و اطلاعات عمومی و مشارکت مسئولانه همگان هستیم.

 وی با تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات پرسنل خدوم گاز به موفقیت های این حوزه اشاره کرد و گفت: افتتاح5 فاز از پارس جنوبی که در طی روزهای اخیر توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی انجام شد و برای اولین بار میزان بهره برداری کشورمان از قطرنیز جلو افتادو نشان از تلاش و سخت کوشی  و برنامه مدون ایران برای توسعه پیشرفت دارد.

محمدی  با برشمردن تلاشهای انجام شده در روز است نفت گفت: مضافا در دولت تدبیر و امید و بخصوص پس از برجام میزان تولید 900 هزار بشکه ای کشورمان امروزه به بیش از 5/2 بشکه نفت در روز رسیده و این از نقاط قوت دولت تدبیر و امید بوده است.

این مقام مسول با اشاره به تلاشهای انجام شده در حوزه ی گاز رسانی به روستاهای  شهرستان گفت: با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید گازرسانی درشهرستان تالش متحول شده است در طی این سه و نیم سال 68 روستاهای شهرستان گازرسانی شده است و میزان روستاهای بهره مند از گاز به 175  روستا رسیده است حال آنکه تا قبل از سال 92 فقط 107 روستا از گاز بهره من بود.

وی گفت : با تلاش دست اندر کاران امور گاز شهرستان حدود 2 هزار کیلومتر شبکه گذاری اصلی و فرعی شده است یعنی فاصله تالش تا چاه بهار که این نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به خدمات رسانی به مردم را به نمایش میگذارد.

سید محمدی گفت: لازم است دست مریزاد بگوییم به کارگرانی که با تلاش و کوشش در روستاهای گیجاد- لاکاتاسومن- لیسارا محله و سراگاه و نعلبند علیرغم سختی کار تلاش کردند و پروژه را به نتیجه رساندند.

وی گفت: با اضافه شدن تعداد 68 روستای گازرسانی شده در دولت تدبیر و امید به مجموع روستاهای گاز رسانی شده میزان بهرهمندی روستاهای شهرستان از گاز به 91 درصد می‌رسد حال آنکه قبلا این میزان 55 درصد بوده و 36 درصد در طی این سه و نیم سال افزایش در میزان برخورداری از گاز در شهرستان داشته ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز