خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار خبر داد:

رودبار پتانسیل و قابلیت‌های بالایی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۶۸۵

فرماندار رودبار در نشست اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی گفت: شهرستان رودبار پتانسیل‌ها و قابلیت‌های خوبی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاوتی دارد.

به گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میرغضنفری در نشست اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی که در سالن شهید سید یونس حسینی فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: رودبار با داشتن اراضی حاصل‌خیز کشاورزی، منابع و معادن، مواهب و جاذبه های گردشگری تؤام با مردمان سختکوش و پرتلاش و دیگر ظرفیت‌ها، زمینه های بسیار مناسبی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد.

میرغضنفری افزود: در برنامه ریزی‌ها، سیاست‌ها و استراتژی‌های ایجاد اشتغال شهرستان رودبار، علاوه بر بهره‌مندی از تجارب صاحبنظران، سرمایه‌گذاران و دغدغه مندان توسعه این شهرستان تلاش کرده‌ایم اشتغال دانش بنیان را هم مد نظر قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم آینده پویا و درخشان با تکیه بر توانایی‌های بومی داشته باشیم باید همگام با چارچوب و برنامه‌های زمانبندی شده ابلاغی سیاست‌های دولت در راستای نقشه راه ترسیمی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری، اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در انجام امور مربوط به مسائل معیشتی و اقتصادی برای رسیدن به فرآیند مطلوب با تقسیم کار باید همگام و همدل تلاش کنیم، تصریح کرد: در راستای نگاه و توجه دولت به روستاها، در شهرستان رودبار هم خدمات شایانی در برخی روستاها بعنوان ایجاد فرصت های شغلی و بهبود شرایط اقتصادی ایجاد شده است.

فرماندار رودبار خاطر نشان کرد: برای شتاب بخشیدن به رونق تولید و اشتغال و توسعه شهرستان در ابتدای سال در دیدارهای مختلف با برخی ازکارگزاران نظام و اعضای هیأت دولت، موارد و برنامه های مختلف در دست اقدام است.

میرغضنفری همچنین با اشاره به خدمات صادقانه دولت که تحقق تعهدات اوایل خدمت با مردم بود، یادآور شد: با خدمات و تلاش‌های تیم دیپلماسی دولت که از تدابیر ریاست جمهور و نیز حمایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برخوردار بود، نگاه منفی و جنگ افروزانه دنیا به ایران اسلامی تغییر یافت و افق درخشانی برای کشور در تمام  زمینه ها خصوصا سرمایه گذاری و ایجاد فرصت‌های شغلی ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز