خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۵ صورت گرفت؛

اعزام 655 نفر به اردوهای راهیان نور در شهرستان ماسال

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۳۰۸

فرماندار ماسال گفت: با همکاری ادرات،‌شهرداری ها و اصناف شهرستان ماسال در سال گذشته 655 نفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از ماسال، فرماندار ماسال امروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور شهرستان ماسال با بیان اینکه 655 نفر در قالب اردوهای راهیان نور و از طریق سپاه و آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شده‌اند، افزود: در سال 95 جهت پشتیبانی از این حرکت فرهنگی ارزشمند 65 میلیون تومان هزینه شده است که بخشی از این هزینه ها از طریق ادارات، شهرداری‌ها، بخشداران و اصناف شهرستان تامین شده است.

محمود قاسم نژاد با تقدیر از همکاری ادارات و نهادهای شهرستان ماسال در برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع شهرستان در طول سال 95، اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی، همواره اتکای نظام در حوزه های مختلف فرهنگی بر خود مردم و مسئولین بوده است و در سال جدید نیز باید به توصیه های مقام معظم رهبری و بزرگان نظام در ارتباط با راهیان نور جامه ی عمل بپوشانیم.

وی با تاکید بر اینکه حفظ ارزش های دفاع مقدس و انقلاب باید در سرلوحه کارها قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: در شرایطی که ملت ایران در طول تاریخ، همواره ملتی صلح طلب بوده اند اما در برهه های مختلف تاریخی مورد ظلم و تجاوز قرار گرفته است و از همین حیث باید همواره در ابعاد مختلف روحی و جسمانی آمادگی خود را جهت دفاع از میهن خویش حفظ نماییم.

فرماندار ماسال وجود دشمنی ها علیه نظام جمهوری اسلامی را امری قطعی دانست و گفت: ریشه این دشمنی ها نیز از آن جایی هست که آنها نمی خواهند تفکر و اندیشه انقلاب در جهان رشد کند.

قاسم نژاد با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان با وجود اینکه با جنگی مواجه نبوده اند، مردم خود را از هر لحاظ برای دفاع آماده می کنند، افزود: اعزام اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی کشور از جمله اقدامات بسیار مهم و مناسب فرهنگی است که باید جنبه همگانی و عمومی پیدا کند.

وی با اشاره به جانفشانی های جوانان کشور در طول دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بسیاری از شهدای ما از ادیان دیگر از جمله مسیحیان و یهودیان بوده اند و جان خود را تقدیم کشور خود کرده اند، بنابراین انقلاب و دفاع مقدس متعلق به یک قشر یا گروه خاصی نیست و همه ی ما باید دین خود را نسبت به آن ادا نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز