خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد تالش خبر داد:

کمک 6 میلیارد ریالی مردم شهرستان تالش به ایتام تحت حمایت

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۶۳

مدیر کمیته امداد تالش گفت: مبلغ 6 میلیارد و 386 میلیون و 842 هزار ریال توسط مردم خیر تالش به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام تحت حمایت این شهرستان کمک شده است.

به گزارش ایلنا از تالش، ایرج علیزاده مدیر کمیته امداد شهرستان تالش با بیان اینکه پرداخت زکات در جامعه باعث ایجاد عدالت اقتصادی می‌شود، اظهار کرد: مردم نوعدوست شهرستان تالش در سال گذشته با پرداخت یک میلیارد و 712 میلیون و 239 هزار ریال زکات توانستند بخش زیادی از مشکلات نیازمندان شهرستان را مرتفع کنند.

وی با اشاره به کمک مردم و نیکوکاران به ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تالش در سال گذشته ، تصریح کرد: مبلغ 6 میلیارد و 386 میلیون و  842  هزار ریال توسط مردم خیر تالش به صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام تحت حمایت این شهرستان کمک شده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: مبلغ یک میلیارد و 629 میلیون ریال نیز به صورت نقدی و غیرنقدی توسط مردم نیکوکار شهرستان تالش به فرزندان محسنین تحت حمایت شهرستان پرداخت شده است.

وی میزان صدقه پرداختی توسط مردم شهرستان تالش را مبلغ پنج میلیارد و 9 میلیون و 595 هزار ریال اعلام کرد و گفت: خیران تالشی مبلغ یک میلیارد و 798 میلیون ریال هم به مراکز نیکوکاری شهرستان تالش برای رسیدگی به امور نیازمندان کمک کرده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان تالش ، پرداخت تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان به تعداد 22 نفر به مبلغ چهار میلیارد و 800 میلیون ریال ، پرداخت  تسهیلات اشتغال از محل قرض الحسنه بانک ها  به تعداد 175 نفر  به مبلغ 29 میلیارد و 890 میلیون ریال را از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان تالش در سال گذشته عنوان کرد.

علیزاده با اشاره به برنامه های آموزش فنی و حرفه ای افزود: سال گذشته 810 نفر از مددجویان شهرستان تالش با هزینه یک میلیارد و 320 میلیون ریال از آموزش های فنی و حرفه ای ، مهارت آموزی ، پایه سازی و توسعه، کار آفرینی، حرفه آموزی دانش آموزان ، تعامل وحمایت از کارفرمایان، کاریابی برای مدد جویان برخوردار شده اند.

وی با بیان اینکه تعداد 83 واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان تالش در سال گذشته در دست احداث بود که 33 واحد آن در دهه فجر از طریق وام بهسازی با اعتبار660 میلیون تومان انجام شد افزود: تعداد هفت واحد احداث مسکن شهری با اعتبار150میلیون تومان و80 واحد طرح هدیه رهبری با اعتبار 200 میلیون تومان هم برای مددجویان تالشی به پایان رسید.

شایسته ذکر است سال گذشته 63  خانوار از مددجویان تحت حمایت شهرستان تالش از تعمیرات کلی و جزئی مسکن با هزینه 137 میلیون تومان بهره مند شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز