خبرگزاری کار ایران

قائم مقام کمیته امداد استان کردستان :

نیازهای مددجویان کمیته امداد از طریق مددکاران پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۱۶۹

قائم مقام کمیته امداد استان کردستان با اشاره به نقش مددکاران گفت: نیازهای مختلف مددجویان در حوزه مسکن، اشتغال، تحصیل، درمان و غیره از طریق مددکاران شناسایی و پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا، رضا طاهری امروز در جمع مددکاران کمیته امداد کردستان به تبیین و تشریح نقش مددکاران در میان خانواده های تحت حمایت پرداخت و گفت: یکی از برنامه ها و سیاست های کمیته امداد به منظور اثر بخش تر کردن خدمات بهره مندی حداکثری از نیروهای این نهاد به ویژه در حوزه مددکاری است.

وی عنوان کرد: از توان مددکاران برای استعدادسنجی مددجویان این نهاد با هدف اشتغال زایی و در نهایت توانمندی این افراد استفاده می شود.

طاهری با اشاره به اینکه مددکاران کمیته امداد نقش کلیدی و محوری در میان خانواده های تحت حمایت دارند، عنوان کرد: مددکاران نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف این نهاد دارند.

قائم مقام کمیته امداد کردستان با اشاره به نقش مددکاران گفت: نیازهای مختلف مددجویان در حوزه مسکن، اشتغال، تحصیل، درمان و غیره از طریق مددکاران شناسایی و پیگیری می شود.

وی یکی از مهمترین اهداف  این نهاد را افزایش نقش مددکاران در بین خانواده های تحت حمایت ذکر کرد و اظهارداشت:  تلاش می شود تا با حضور مستمر مددکاران در میان خانواده های مددجویان و شناسایی نیازمندی های واقعی و مختلف آنها به رفع این نیازمندی ها کمک شود.

قائم مقام کمیته امداد کردستان بیان کرد: نیازهای مختلف مددجویان در حوزه مسکن، اشتغال، تحصیل، درمان، اشتغال و غیره از طریق مددکاران پیگیری و شناسایی می شود.

طاهری شناسایی نیازهای واقعی مددجویان و تلاش برای رفع آنها را یکی از وظایف اصلی مددکاران خواند و افزود: مددکاران با استفاده از ابزارها، استعلام ها و کنترل های میدانی اقدام به شناسایی افراد مستحق و نیازمند واقعی می کنند.

وی اعلام کرد: هم اکنون ۴۶ هزار خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند و از این تعداد بیش از ۵۰ درصد را زنان سرپرست خانوار تشکیل داده اند.

وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت مددکاران این نهاد در جهت استعدادسنجی میان خانواده های تحت حمایت با هدف اشتغال زایی و در نهایت توانمندی این خانواده ها تلاش می شود.

قائم مقام کمیته امداد کردستان عنوان کرد: حفظ کرامت و عزت خانواده های تحت حمایت در کنار خدمات ارائه شده به عنوان یکی از موضوعات مهم است که باید مورد توجه مددکاران این نهاد باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز