خبرگزاری کار ایران

در چهارمین کنگره معماری صورت گرفت؛

60 مقاله در کنگره معماری و شهرسازی گیلان حائز رتبه برتر شدند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۱۴

چهارمین کنگره معماری و شهرسازی گیلان به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا رشت برگزار و 60 مقاله از مجموع مقالات ارسالی حائز رتبه برتر شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، اختتامیه کنگره معماری و شهرسازی گیلان با حضور مسئولان استانی و محققان برتر در حوزه شهرسازی و معماری ایران برگزار شد.

در این مراسم پس از ایراد سخنرانی مدعوین و ارائه مقالات تخصصی، از صاحبان مقالات برترتقدیر شد.

لازم بذکر است که کنگره مذکور به مدت دوروز در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا رشت برگزار و 60مقاله از مجموع مقالات ارسالی حائز رتبه برتر شدند.

حوزه‌های فرهنگی، طبیعی، شهرها و روستاهای تاریخی، منظر فرهنگی و منظر شهری تاریخی، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی باستان‌شناسی، معماری و شهرسازی میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث آب و کشاورزی، میراث فرهنگی ناملموس، راه‌های فرهنگی و عناصر وابسته از محورهای کنگره مذکور بود.

گفتنی است که چکیده 58مقاله برتر در کتابی با عنوان چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران(گیلان) منتشر شد.

برگزاری نمایشگاه عکس و نمایش تصاویری از مناظر و چشم اندازهای تاریخی گیلان و شب نشست تخصصی گروه‌های دانشگاهی اعم از اساتید و دانشجویان از دیگر بخش های کنگره معماری و شهرسازی گیلان بود که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز