خبرگزاری کار ایران

۲۰ فروردین انجام می‌شود؛

رونمایی از 20 عنوان کتاب تولید حوزه هنری گیلان و پرتره چهار هنرمند انقلاب

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۰۵۷

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری گیلان از رونمایی 20 عنوان کتاب تولید حوزه هنری گیلان و پرتره چهار هنرمند انقلاب در 20 فروردین ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد پرحلم در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: 20 فروردین ماه هرسال همزمان با سالروز شهید آوینی به نام هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و از چهار سال پیش تاکنون برنامه‌هایی در این راستا برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری گیلان اجرای نمایش خیابانی داعش در سطح شهر، اجرای نمایش بچه‌های مسجد و شبیه‌خوانی، افتتاح دفتر بچه‌های مسجد، نشست داستان با موضوع انقلاب اسلامی و... را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری گیلان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی از رونمایی 20 عنوان کتاب تولید حوزه هنری گیلان و پرتره چهار هنرمند انقلاب در 20 فروردین ماه جاری خبر داد و افزود: در این مراسم پرتره هنرمندان فقید از جمله کیومرث‌صابری، بیژن نجدی، غلامرضا رحمدل و سید محمد عباسیه‌کهن رونمایی می‌شود.

پور حلم با بیان اینکه در حوزه هنری کاستی‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: یکی از کارهای ما مرجع‌سازی بوده و سعی می‌کنیم محصولاتی تولید کنیم که برای همه مرجع باشد و یکی از این اقدام‌ها گردآوری زبان‌های محلی در گیلان در قالب فرهنگ و لغت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز