خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه نقاشی رنگ خیال در شهرکرد گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۱۱

در این نمایشگاه که حاصل تلاش چند ساله ی اخیر این هنرمند است، آثار نقاشی در قطع ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر در دو موضوع احادیثائمه اطهار و رسوم و آیین های استان چهارمحال و بختیاری به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه نقاشی رنگ خیال آثار استاد الله یار اکبری از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری در نگارخانه مهر شهرکرد گشایش یافت.

به گزارش ایلنا از شهرکرد، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری در اینباره گفت: در این نمایشگاه ۳۰ اثر از آثار استاد اکبری با تکنیک آبرنگ در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

قاسم اسماعیلی دهکردی افزود: استاد اکبری یکی از پیشکسوتان هنر استان و از معلمان و اساتید دانشگاهی هنراست که شاگردانی زیادی در استان از تجربیات این هنرمند بهره گرفته اند.

به گفته وی، حوزه هنری همزمان با گرامیداشت هفته معلم به پاس خدمات این معلم گران مایه نمایشگاهی از آثار وی را برای علاقه مندان به هنر نقاشی دایر نموده است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری افزود: در این نمایشگاه که حاصل تلاش چند ساله ی اخیر این هنرمند است، آثار نقاشی در قطع ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر در دو موضوع احادیثائمه اطهار و رسوم و آیین های استان چهارمحال و بختیاری به نمایش گذاشته شده است.

اسماعیلی مهمترین شاخصه ی این نمایشگاه را استفاده از آیین های مردم بومی استان دانست و گفت: نمایشگاه رنگ خیال بازتاب تجربیات و تفکر هنرمند از آیین های مردم بختیاری و نگاه او به مفاهیم مذهبی است که با نگاهی خلاقانه و استفاده از تکنیکهای مدرن نقاشی تولید شده اند.

این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت در نگارخانه ی مهر واقع در خیابان مولوی روبه روی کتابخانه مولوی برای بازدید علاقه مندان برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز