خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گاز گیلان مطرح کرد:

نهادینه شدن فرهنگ خدمتگزاری و تکریم در شرکت گاز گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۳۷۶

مدیر عامل گاز گیلان گفت: فرهنگ خدمتگزاری و تکریم در شرکت نهادینه شده و امیدوارم این روند مطلوب همانند سال های گذشته روند صعودی خود را طی کند.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم تجلیل از کارکنان برگزیده طرح تکریم با حضور ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، در سالن همایش روابط عمومی برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت گاز از روند توسعه شرکت در سال 95 ابراز رضایت کرد و این مهم را مدیون زحمات همه کارکنان دانست و همه کارکنان شرکت را شایسته تکریم دانست.

وی عنوان نمود: هم اکنون فرهنگ خدمتگزاری و تکریم در شرکت نهادینه شده است و امیدوارم این روند مطلوب همانند سال های گذشته روند صعودی خود را طی کند.

ظهیری با اشاره به اجرای بدون حادثه حجم زیاد شبکه گذاری و گازرسانی به ۲۸۰ روستا در سال 95 ، افزایش سطح ایمنی در اجرای پروژه های گاز را یک دستاورد مهم برای شرکت گاز عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با عنوان این موضوع که شرکت گاز گیلان در سال 95 موفق به کسب تندیس خدمات سبز بعنوان تنها شرکت خدماتی در کل کشور شده است، اظهار داشت: رعایت استانداردهای زیست محیطی همواره سرلوحه کار این شرکت در اجرای پروژه ها قرار دارد.

همچنین در این مراسم، بستانی رئیس روابط عمومی به بیان نکاتی درخصوص طرح تکریم ارباب رجوع پرداخت و بر اهمیت مدیریت رسیدگی به شکایات شرکت درجهت بهبود و اصلاح فرایندهای کاری به منظور ارتقای رضایتمندی مشترکین تاکید کرد.

در پایان این مراسم به پیمانکاران، کارکنان، گازبانان و بازرسان طرح تکریم لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز