خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی:

آتش سوزی مهیب، دو باب منزل مسکونی را در کام خود فرو برد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۸۵۰

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی گفت:آتش سوزی مهیب، دو باب منزل مسکونی را در کام خود فرو برد.

به گزارش ایلنا از رشت، این آتش سوزی مهیب دو باب منزل مسکونی امروز ۱۹ اسفند ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده شد.

۵۱ آتش نشان و افسر ارشد آتش نشانی بهمراه ۱۵ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان از ۶ ایستگاه به محل حادثه واقع در بلوار لاکان، انتهای کوچه بیانی، کوچه آهنگران اعزام شدند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با اشاره به کوچه های تنگ و باریک منتهی به محل آتش سوزی ابراز داشت: بواسطه گستردگی آتش و احتمال سرایت از ۴ جهت به منازل مسکونی همجوار؛ آتش نشانان به سرعت از دو مسیر اقدام به استقرار خودروهای اطفایی کرده تا نسبت به فروکش و خاموش کردن سریع تر آتش اقدام شود.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه جعبه تقسیم منصوبه در پشت بام بوده افزود: متاسفانه با توجه به نبود دیوار آتش بر و اتصال پشت بام های چوبی؛ دو باب منزل مسکونی در آتش سوخت که میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

وی گفت: طی بررسی های بعمل آمده هیچ کدام از خانه های آتش گرفته دارای بیمه آتش سوزی نبوده اند که به شهروندان توصیه می شود؛ حتما نسبت به بیمه کردن  منازل و اماکن تحت اختیار خود اقدام نموده تا بواسطه بروز حوادث بتوان جبران خسارت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز