خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

آتش‌سوزی مهیب در بلوار لاکان رشت و وضعیت فوق العاده برای آتش‌نشانان

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۷۵۷

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی از آتش سوزی مهیب در بلوار لاکان رشت و وضعیت فوق العاده برای آتش‌نشانان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حادثه آتش سوزی به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۱۲ دستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه ۴۳ نیرو از ایستگاه‌های ۱۱و۹و۶و۵و۳و۲ به محل حادثه واقع در بلوار لاکان- خیابان ۱۶ متری سمیه اعزام شدند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی که در محل حادثه حضور داشت گفت: به محض رسیدن سوختگی یکپارچه چندین منزل مسکونی بهم پیوسته مشاهده می شد.

این مسئول آتش‌نشانی با بیان اینکه گستردگی آتش بسیار وسیع بوده و شعله های سرکش آتش به شدت از سه طرف به منازل مسکونی همجوار سرایت می‌کرد، افزود: آتش‌نشانان به چهار گروه اطفایی تقسیم شدند و با توجه به برق دار بودن منزل مسکونی آتش گرفته، سریعا نسبت به ایمن سازی و اطفای آتش اقدام شد.

وی با اشاره به آب خوردگی سقف دو باب منزل مسکونی افزود: در این آتش‌سوزی بواسطه بهم پیوستگی سقف‌های چوبی و نداشتن دیوار آتش بر؛ سه باب منزل مسکونی بهمراه سقف دو باب منزل مسکونی همجوار طعمه شعله های آتش شد.

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی به ریزش آوار بر روی یکی از آتش‌نشانان در حال عملیات  اشاره کرد و گفت: بعلت شدت آتش‌سوزی قسمتی از آوار منزل مسکونی بر روی یکی از آتش‌نشانان ریخت که خوشبختانه سریعا توسط همکارانش از زیر آوار خارج شد و بواسطه سوختگی حاصله و آسیب دیدگی از ناحیه گردن سریعا به بیمارستان انتقال یافت.

وی با بیان اینکه کوچه منتهی به محل آتش‌سوزی توسط خودروهای پارک شده و همچنین برف های ریخته شده از سقف به شدت مسدود شده بود؛ افزود: یکی از مشکلات اصلی در محل این آتش سوزی؛ دخالت برخی شهروندان و همچنین گرفتن اجباری تجهیزات و لوله های نواری از آتش نشانان بود که از همین طریق از تمامی شهروندان خواسته می‌شود تا در زمان بروز حادثه از دخالت در کار آتش نشانان خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز